WHEM Tessa Kortrijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Buddy

Vaste klant
149
30/09/21
37
1
Hoi,

wie heeft ervaring met Tessa?

 
Hoi,

wie heeft ervaring met Tessa?

Zelf geen ervaring daar, maar gehoord van een ex-dvp daar dat je best 5 a 10j bij hun leeftijd bijtelt...
 
Tessa op haar eerste dag eens bezocht. Erg knappe, slanke, jonge West Vlaamse dame, de 19 a 20 kan best kloppen.

Tongzoenen kon, pijpen was ok en de seks was niet slecht. En nog leuk om een babbelingske te doen.

Nog niet zo ervaren, kan nog bijleren :)

Zal er nog eens gaan…
 
Maandag voor de tweede keer bezocht..... ik dacht nu heeft ze wat meer ervaring......maar gaat er serieus op achteruit. Zeer afstandelijk.....alles moet je vragen.... vraag je iets dan doet ze het tot je vraagt om te stoppen.....staart naar het plafond... vind nieuwe regels uit..... zoals geen 2e keer pijpen, we doen dit niet, enz......
Klokkenkijkster stopte zelfs 10 min te vroeg!
Niet meer voor herhaling vatbaar!!
 
Afgelopen vrijdag Tessa bezocht. Ik moet zeggen aanvankelijk met gemengde gevoelens nadat ik de commentaren gelezen had op dit forum. Maar ... het viel goed mee... Jonge dame, die pas in de branche is gestapt en die misschien nog moet leren zelf wat initiatief te nemen. Zelf had ik daar geen problemen mee. Tessa heeft een prachtig lichaam en is pas vier maand geleden van start gegaan in deze werkomgeving vertelde ze me, dus je moet haar wat tijd geven om te groeien. Aangebeld ter plaatse waar Tessa werkzaam is, werd ik eerst vriendelijk begroet toen de deur werd geopend door een andere dame. Deze begeleidde mij vervolgens naar de kamer, waarna enkele momenten later Tessa verscheen in minirok. Nadat Tessa eerst een kort wasje deed aan mijn edele delen (standaard procedure), ging ook zij vervolgens uit de kleren. Tessa zou ik omschrijven als een jonge kalme vrouw die er echt mag zijn. Mooi verzorgd en geschoren. Na eerst wat op bed te hebben gepraat en gestreeld daalde ik af om haar wat te plagen op haar mooi geschoren gevoelig plaatsje met mijn tong. Eerst staarde ze wat rond waardoor ik een versnelling hoger schakelde maar na een drietal minuten begon ze duidelijk te genieten van dit verwenmomentje en even later zelfs wat te kreunen en golvende bewegingen te maken met haar bekken tot ze zichtbaar tot een eerste orgasme kwam. Vervolgens begon Tessa dan mijn soldaat te verwennen, eerst met de hand, daarna met de mond. Het maakte mij meteen nog wilder en niet veel later (jammer dat het al zo snel was en ongecontroleerd) was het reeds voor de eerste maal prijs bij mij. Zelf vond ze dat niet zo fijn, waarna ik mijn excuses aanbood gezien ze de volledige lading had gekregen. Na nog wat te hebben gepraat begon ik haar opnieuw te strelen en op haar gevoelig plaatsje te verwennen, waarna ze op mij ging zitten (nadat ik haar het vroeg) en leefde ze zich volledig uit terwijl ikzelf haar A-cup wat streelde en vervolgens aan haar stijve tepels ging likken. Haar bewegingen boven op mijn paal voelden zalig aan waardoor ik niet veel later ook nog een tweede maal moeiteloos klaar kwam. Samengevat... Tessa doet wat je vraagt. Zelf neemt ze weinig initiatief. Als je dat niet erg vindt raad ik haar zeker aan. Als je mij vraagt zou je opnieuw opteren voor Tessa dan zeg ik meteen JA!
 
Ben ook al twee keer op date bij haar geweest (telkens een uur). Het is een jonge vrouw die slank is en over een kleine boezem (A-cup) beschikt.

De eerste keer (mei 2023) was een beetje een twijfelgeval. Ze was duidelijk zoekende, maar deed wel actief mee. Tongzoenen kon, je mocht haar vingeren en beffen. Verschillende standjes (passioneel en wild) waren mogelijk. Ze keek je wel nooit aan. Ze gaf ook aan dat ze dit deed vooral om snel veel geld te verdienen. Vermoedde dat ze het niet graag deed. Was mogelijk om twee keer klaar te komen.

De tweede keer (na de zomer) was echt een tegenvaller. Ze gaf aan dat ze niet meer tongzoende (doet dit niet graag met klanten). Ze wilde haar grenzen meer bewaken. Ze gaf aan dat ze probeerde om mannen tijdens de date zo snel mogelijk te laten klaarkomen. Pijpen zonder condoom was alleen tijdens de start mogelijk: daarna alleen met condoom. Er was weinig sociale interactie... vanaf dat je een vraag stelde, zei ze dat dit prive was.... en weigerde ze te antwoorden. Stond dan ook al na 40 minuten weer buiten: na klaarkomen, kleedde ze zich onmiddellijk terug om nadat ik klaarkwam.

Mooie kamers en infrastructuur, maar bedden kraken en piepen heel hard.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan