- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/1717961-tessa
- Totale kosten (in euro)
- 250
Kennis gemaakt met Tessa, contact via WhatsApp ging vlot. Voor de zekerheid nog een videocall gedaan.
De locatie is in tegenstelling tot de advertentie niet in Nijmegen maar wel binnen redelijke afstand.
Over Tessa; een vriendelijke meid, skinny met heerlijke borsten en een ontzettend lekker poesje. De service is goed, relaxte sfeer, geen gehaast, best een redelijke gfe. Ze spreekt ook goed Engels. Enige nadeel is dat er voor veel extra betaald moet worden. Dus van sommige services geen gebruik gemaakt.
Extra verrassing was dat ze me vertelde dat een trio met haar zus mogelijk was, die zat in de auto te wachten. Helaas niet genoeg cash bij me, wellicht een volgende keer.
Ik denk wel dat ik nog een keer terug ga.
De locatie is in tegenstelling tot de advertentie niet in Nijmegen maar wel binnen redelijke afstand.
Over Tessa; een vriendelijke meid, skinny met heerlijke borsten en een ontzettend lekker poesje. De service is goed, relaxte sfeer, geen gehaast, best een redelijke gfe. Ze spreekt ook goed Engels. Enige nadeel is dat er voor veel extra betaald moet worden. Dus van sommige services geen gebruik gemaakt.
Extra verrassing was dat ze me vertelde dat een trio met haar zus mogelijk was, die zat in de auto te wachten. Helaas niet genoeg cash bij me, wellicht een volgende keer.
Ik denk wel dat ik nog een keer terug ga.