Testen voor Belgen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

henrix

Vaste klant
134
12/02/22
169
5
Hoi, zou me graag zo nu en dan laten testen op soa's - neuk altijd safe maar doe regelmatig gb's met pijpen zonder en beffen. Niet op Hiv maar eerder de "normale" soa's.
Bij de huisarts liever niet - heb wat kennissen in de zorg die makkelijk aan patiënten gegevens kunnen.
Hoe doen jullie dit in België- anoniem?
 
 
Deze misschien.

Van een ander forum:

selecteer 2 de optie en dan doorklikken. Op de vraag "Had je minder dan 72 uur ...", antwoord je neen, en dan op de volgende pagina krijg je de vraag "Heb je symptomen die wijzen op een soa" antwoord je neen. Je kan dan een afspraak maken met een verpleegkundige die een bloedstaal en urinestaal neemt, waarvan je een paar dagen later het resultaat kan afhalen. Als je wel symptomen hebt, moet je een afspraak maken met een arts, en dan is het wel betalend. Je kan ook vragen om uw huisarts niet te verwittigen als je dat wenst. Succes ermee.
 
Wat een gezever zeg als er iets is ga je naar de dokter en laat de testen doen, arts heeft geheimhoudingsplicht en zou is willen zien dat kennissen die in labo zouden werken mijn uitslagen naar boven brengen.
Of heb je kennissen in de zorg die zouden denken mmmhhhhh ik het medisch dossier van de Jef is bezien.......
 
Hoi, zou me graag zo nu en dan laten testen op soa's - neuk altijd safe maar doe regelmatig gb's met pijpen zonder en beffen. Niet op Hiv maar eerder de "normale" soa's.
Bij de huisarts liever niet - heb wat kennissen in de zorg die makkelijk aan patiënten gegevens kunnen.
Hoe doen jullie dit in België- anoniem?
Misschien een domme opmerking: en wat als je gewoon naar een andere huisdokter gaat? Vraagt voor anonimiteit etc?
Als je betaald is het goed toch?
 
Zou kunnen maar dat komt dan ook weer in je dossier.
Maar tip van itz is wat ik zocht !
Deze misschien.

Van een ander forum:

selecteer 2 de optie en dan doorklikken. Op de vraag "Had je minder dan 72 uur ...", antwoord je neen, en dan op de volgende pagina krijg je de vraag "Heb je symptomen die wijzen op een soa" antwoord je neen. Je kan dan een afspraak maken met een verpleegkundige die een bloedstaal en urinestaal neemt, waarvan je een paar dagen later het resultaat kan afhalen. Als je wel symptomen hebt, moet je een afspraak maken met een arts, en dan is het wel betalend. Je kan ook vragen om uw huisarts niet te verwittigen als je dat wenst. Succes ermee.
Aha dat is wat ik zocht !!! Thanks 🙏
 
Als je vraagt aan de behandelende arts om dit uit je dossier te verwijderen dan doen die dat zelf al meegemaakt en die maakte er geen probleem van zelfs de test werd via mail geregeld.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan