Recensie Thai Wellness centre, Apeldoorn 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer dat jij een vervelende ervaring had. Een volgende keer misschien de concurrent in Ugchelen proberen. Die is helaas niet in het weekend open.
Ik zie dat daar nog geen recensies van zijn, ook niet op het massageforum. De prijzen zijn daar in elk geval een stuk vriendelijker.

 
Jammer dat jij een vervelende ervaring had. Een volgende keer misschien de concurrent in Ugchelen proberen. Die is helaas niet in het weekend open.
Ik zie dat daar nog geen recensies van zijn, ook niet op het massageforum. De prijzen zijn daar in elk geval een stuk vriendelijker.
Die in Ughelen zou ik niet nemen. Dagenlang last gehad van een opgezwollen penis, zo ruw ging ze te keer en aanraken mocht ook niet tenzij je 50euro extra betaald.
1x geweest en nooit weer.
 
Recent bij Mai geweest in Andelst, mijn mening is dat je voor hetzelfde geld beter kan krijgen. Mai is een leuke wat vollere dame, maar de massage skills zijn niet top. In het verleden ook in Andelst weleens een sessie met toen nog Nikky gehad maar dat was wel een leuke sessie :)..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan