[USER=64]@Walker[/USER] je kan 61 paginas lezen en nog tig fora. Maar geloof me je kan je geestelijk niet voorbereiden op Pattaya...
Je komt altijd in situaties terecht dat je denkt "uhm..."
vandaar dat er dus een line-groep inmiddels is met leden van dit en een ander forum.
Voorbeeldje? Maatje van me is in Pattaya met 20+ ervaring en dame van een agogo "slaapt" spontaan in zijn hotelkamer (probeert dus onder sex uit te komen). Tja op dat moment wil je niet een berichtje posten maar DIRECT antwoord qua "help wat nu")
Daarnaast moet je ook "jouw" BKK/Pattaya ontdekken. Wat ik leuk vind hoef jij nix te vinden en vs. Vorig jaar forumlid ontmoet (naam kwijt, aardige gast) maar wij hebben een ander "ritme"
Voor Pattaya kan je dus het beste de eerste paar dagen gewoon de stad verkennen (Ga naar soi 6/7/8, LK, Bakou, Walking street etc) en kijk wat jij leuk vind.
In ieder geval altijd een paar basis regels;
1. Vertrouw NIEMAND (man/vrouw/thai/farang whatever). Bijna alles en iedereen heeft wel een verborgen agenda
2. Iedereen liegt!
Dus nee, ze houdt niet echt van je. En nee ze heeft niet echt geld nodig voor x en nee op whatever. Hou er rekening mee. Je gaat naar een adult DisneyLand. Disneyland. Het is niet de echte wereld zeg maar. En natuurlijk wil elke dame langer blijven bij een klik! (scheelt nieuwe klant zoeken). En nee.. OOK als je echt klik hebt en "Maar ze vroeg niet eens geld" -> She is playing the long game (visa, sponsor of whatever).
oke dit klinkt cynisch maar is (helaas) wel in 99% van de gevallen de situatie...
De 3-day rule komt hier ook beetje vandaan. hou het ZAKELIJK. Als je teveel tijd doorbrengt met dezelfde dame kunnen er toch gevoelens gaan opspelen (begin van de ellende)
En ja gezond verstand is handig maar de meeste vergeten dat toch als ze er zijn 
Oh en voor je budget? Bedrag dat je nu in je hoofd hebt? Verdubbel dat maar... Je geeft toch vrij makkelijker meer THB uit dan je denkt.. en Ladydrink? 6 euro maar 230THB voelt goedkoper. Dat idee..