Thaise/Chinese massage met meer omgeving Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mensen die ervaring hebben met Thaise/Chinese massage met meer in de omgeving van Arnhem?
na de invallen van laatst bij de Chinese salons zijn de dames in de Steenstraat enorm op hun hoede begrijp ik. Ook in Nijmegen zijn de dames nu ineens meer op hun hoede. In ieder geval niet handig om salons hier openbaar te melden, er lezen mensen mee die daar minder prettige dingen mee kunnen doen ;)
 
na de invallen van laatst bij de Chinese salons zijn de dames in de Steenstraat enorm op hun hoede begrijp ik. Ook in Nijmegen zijn de dames nu ineens meer op hun hoede. In ieder geval niet handig om salons hier openbaar te melden, er lezen mensen mee die daar minder prettige dingen mee kunnen doen ;)
Goed om te weten! Zijn ze er nog wel?
 
Ik deel wel af en toe een aantal adressen (in de Amsterdam hoek) maar absoluut niet in de thread zelf.

Eenmaal een recensie geplaatst die volkomen terecht werd weggehaald door de moderator omdat ik er teveel in mededeelde.

Dus het kan goed zijn dat enkelen die hier reageren zelf niets plaatsen maar wel in PM e.e.a. uitwisselen.
 
Klopt, maar aangezien we allemaal weten dat niet iedereen die hier meeleest goede bedoelingen heeft doe ik het niet als iemand niet zelf ook actief is. Naast dat de kracht van een forum is dat iedereen deelt, dus dat ik het ook vrij egoïstisch vind om alleen maar te vragen en zelf nooit iets bij te dragen..
 
Klopt, ik ga ook niet reageren als iemand alleen roept "ook ik graag in PB"
Wanneer iemand mij in een PB wat uitgebreider schrijft dan reageer ik wel.
Zelfs wanneer ik persoonlijk benaderd wordt ga ik geen namen of adressen noemen aan newby's.
Er zijn veel invallen geweest in Arnhem, de beschikbaarheid is afgenomen en het risico groot.
Laat de newby's eerst maar bewijzen dat ze actief zijn en geen BOA
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan