Thaise ladyboys op de Wallen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Spritzen77

Vaste klant
Forumpionier
215
14/07/21
130
3
Ik moet de komende weken een aantal keren in Amsterdam zijn en ik vroeg mij of of er momenteel nog mooie Thaise ladyboys achter de ramen zitten.

Vroeger, twintig jaar geleden, barstte het van de mooie Thaise ladyboys op de wallen. Those were the days. De laatste keer dat ik een wandelingetje maken over de wallen was er geen een te bekennen.
 
Alleen 's avonds in de Brandesteeg staat er eentje. Al is die volgens mij geen Thai maar Philipijns.

Sporadisch staan er in de avond nog 1 of 2 oudere Thaise ladyboys, maar die zijn inmiddels echt oud en naar mijn inziens allang niet meer aantrekkelijk.
Hoi Fredje, bedankt voor je reactie.

Mijn ervaring is dat Filippijnse lb's over het algemeen een mindere service aanbieden dan Thaise. Toch ben ik nieuwsgierig geworden naar die Filippijnse ;-)
Is ze mooi? Hoe oud is ze denk je? En is ze top of bottom?
 
Helemaal mee eens! Met Phillipijnse heb ik over t algemeen ook geen goeie ervaringen. Behalve die 2 die aan t einde van de Brandesteeg staan (Rita maar die is post op en die andere wat donkere) die ik overigens dus ook was vergeten te noemen



Die ik als eerste bedoel is klein en goed vrouwelijk figuur maar géén borsten.
Soms zie ik dr Instagram voorbij komen maar kan die nu even snel niet vinden
 
Amanda, zit alleen niet meer achter het raam, als haar pagina online is op kinky.nl, is volgens eigen zeggen; Maleisisch-Indiaas. Wel knettergek, daar moet je van houden.

Je kan in de Barndesteeg, nog steeds zomaar tegen een Thaise ladyboy aanlopen, of uit een ander ASEAN land. Travestieten uit deze landen, zitten ook meestal in de Barndesteeg. Als je geluk hebt Big Brother Kelly, maar die is 100% Nederlandse en P/O
 
Amanda (de crackjunk) kan je toch niet aanbevelen man 😂

Fucking engerd is dat met dr fetisj voor soa's en hiv sparen….
Amanda was altijd een prettige verschijning, gevoel voor humor en stijl, met wie je een prettig gesprek kon voeren en niet onbelangrijk, spetterende sex kon hebben. Nu ze niet meer actief is hoopte ik dat ze haar geluk had gevonden. Dat lijkt helaas niet het geval, dat doet me pijn. Ze verdient eerder ons medeleven dan onze hoon
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan