Thaise massage Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
in antwerpen zelf is alles dood je heb nog wel thaisalons maar dat zijn enkel de tradionele ,[prive heb je enkel Lin met de zeer goede service ] boven antwerpen zelfde verhaal,de 3 die nog over zijn,is enkel die van Brecht nog aanvaadbare service ,de meeste werken sowieso allemaal dames dik 40/+.de wat betere liggen onder antwerpen meer richting Brussel
 
in antwerpen zelf is alles dood je heb nog wel thaisalons maar dat zijn enkel de tradionele ,[prive heb je enkel Lin met de zeer goede service ] boven antwerpen zelfde verhaal,de 3 die nog over zijn,is enkel die van Brecht nog aanvaadbare service ,de meeste werken sowieso allemaal dames dik 40/+.de wat betere liggen onder antwerpen meer richting Brussel
Ik zoek echt in de buurt van het station (ik ben daar voor 2dagen)
 
in antwerpen zelf is alles dood je heb nog wel thaisalons maar dat zijn enkel de tradionele ,[prive heb je enkel Lin met de zeer goede service ] boven antwerpen zelfde verhaal,de 3 die nog over zijn,is enkel die van Brecht nog aanvaadbare service ,de meeste werken sowieso allemaal dames dik 40/+.de wat betere liggen onder antwerpen meer richting Brussel
Ik zoek echt in de buurt van het station (ik ben daar voor 2dagenj
Dan zal je voor een Chinese massage moeten gaan, meer keuze daar.
Heb je adres ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan