WHEM Thalia, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Doggyron

Wandelaar
28
12/11/21
13
4
Iemand ervaring met deze Braziliaanse ? Lijlt me heel erg lekker.
 
Met een image search ben ik op haar insta account terecht gekomen. Dat account wil doen geloven dat deze Braziliaanse nu in Dubai is (dat hoeft natuurlijk niet te kloppen).
 
Haar Instagram bevestigt inmiddels dat ze in Amsterdam is. Ze ziet er goed uit op de filmpjes in haar stories. Ik ben benieuwd naar de recensie. (y)
 
Nou, ben geweest .... wachten na contact, huisadres ..... en naar binnen. Is haar van de foto's. Na betaling hup condoom erom en meteen pijpen. Na 4 min .... gel erop en meteen gehurkt eroverheen. Heel gehijg, gekreun etc. ..... mocht niets , beffen, grote klit strelen ... kotom, na 25 min stond ik teleurgesteld buiten. Je kan deze wel skippen. Niet gaan
 
Nou, ben geweest .... wachten na contact, huisadres ..... en naar binnen. Is haar van de foto's. Na betaling hup condoom erom en meteen pijpen. Na 4 min .... gel erop en meteen gehurkt eroverheen. Heel gehijg, gekreun etc. ..... mocht niets , beffen, grote klit strelen ... kotom, na 25 min stond ik teleurgesteld buiten. Je kan deze wel skippen. Niet gaan
Jammer, maar dank voor de waarschuwing.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan