Vandaag eens mijn stoute schoenen aangetrokken en richting susteren gereden.
na een dik uur onderweg kwam ik op de parking aan. Het feestje was ondertussen al 45min bezig en er stonden toch al wat wagens.
Na het afrekenen en een de locker volprppen met mijn kleding eerst de douches vinden en me wat verfrissen dit vind iedereen fijn.
Eerst eens wat rondgekeken Carmen Louse en eva waren op 1 kamer op een gezamelijk bed bezig. In de andere kamer was Maya.
Deze maya is een knappe jonge verschijning. Met haar vrolijke HOI, met nederlandse tongval was ik instant verliefd

. Wat een knap ding. Moest het mijn vriendin zijn mocht ze iedere dag op mijn gezicht zitten en ik zou haar niet delen met iemand, dus jullie hebben geluk.
Ze was een beetje aan het prutsen met de airco, deze kreeg ze niet op 21 graden. Na wat gesukkel konden we op bed zitten en begon ze me heerlijk te pijpen met een bangangcollega. Ik moest haar wat tegenhouden, anders was ik veel te snel klaargekomen. en ze had het niet graag in het mondje.
Na het pijpen heb ik haar doggy genomen. Omdat ik op ontploffen stond jammergenoeg veel te snel gekomen, dus plaats gemaakt voor iemand anders.
Terug even opfrissen in de douches, want rein vindt iedereen fijn, naar de andere kamer gegaan. Hier lagen rachel eva en louise te genieten. Louise is er meerdere keren klaargekomen met een goed squirt tot gevolg. Rachel werd anaal genomen en eva was bezig met 2 pikken en een vibrator.
Wanneer er plaats was me bij Eva gezet. Deze is iets ouder dan Maya, maar ook een zeer knappe dame met een fantastisch figuur. Echt knap billenwerk.
Ik heb haar me laten pijpen, na enige tijd wat sukkelen om de condoom eruit te halen wilde ik een medegangbanger opvolgen om ook haar kontgaatje te verwennen, maar dit lukte helaas niet. Dan maar in missionarishouding geneukt en klaargekomen.
Tijd om terug te verfrissen en enkle drankjes te benuttigen en snel iets te eten. Want dit had ik nog niet gedaan.
Na deze break terug naar boven gegaan. carmen was nog bezig in een andere kamer (men heeft de lakens ververst van louise haar squirt) en werd vlotjes afgeneukt terwijl de andere dames even een korte break namen. Ik ging erbij en liet me door haar lekker pijpen.
Ondertussen kwam er na enige tijd een koppel binnen, een lange knappe blonde dame ik schat ze tussen de 43 en 47 jaar deed mee in de kamer maar liet haar eerst neuken door haar man. Na enige tijd was ze ook wel beschikbaar voor andere mannen. ze had iets exy leerachtig aan waarbij haar vagijntje vrij was. Met deze dame heb ik jammergenoeg niet kunnen meespelen.
Ondertussen was Maya terug op krachten gekomen. Ok kwam ze weer af met haar vrolijke HOI. lap, terug verliefd

.
Ze pijpte hem even stijf en ook haar heb ik nog even in missio kunnen neuken.
wanner ik klaarkwam botste ik met mijn kinnebak tegen haar knietje. Ze was bezorgd ofdat ik niet in mijn tong had gebeten en dat ik al mijn tanden nog had

. Dit was gelukkige allemaal ok.
Na deze beurt ben ik om half 3 vertrokken, opmdat het toch nog een uur rijden is en het eten klaar moet staan.
Conclusie: Een nette propere club waar het ook niet druk is en vrij gemoedelijk aan toe gaat. De dames zijn stuk voor stuk toppers en zeer knap. Wat ik ook respecteer is dat deze dames hun niet hebben laten bewerken. de borsten en billen zijn naturelle, misschien hier en daar een opgespoten lip maar zeker niet merkbaar. Prijs kwaliteit uitstekend

.