Thuis bij DVP

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kwam voorheen bij dame die onvangst deed in een appartement , leek gewoon bewoond. Maar ze vertelde eerlijk dat het onderhuur was, de bewoner een man was vaak bij zijn vriendin. Naar na klachten van de buurt dat er zoveel mannen op bezoek kwamen, kwam de wijkagent langs. Aardige wijkagent hoor, die zei haar dat ze beter kon stoppen, anders moest hij er werk van maken. ze is toen gestopt, en de wijkagent nam geen verdere maatregelen.
 
Voor mij was het de laatste keer omdat ik betaalde sex ook elders kan krijgen.

Dit kan ik dus niet begrijpen..

Je spreekt met een ex club dvp af bij haar thuis, wat gaarne wijs veranderd is in fwb en nu ze er ineens weer geld voor wilt hebben is ze niet goed genoeg meer? Huh?
Je zeer uitgebreide 'recensie' is meer dan prima en dat laat je gewoon lopen?
Was het enkel zo goed voor jou, omdat het GRATIS was? Dat is egoïstisch profiteur gedrag.
 
Tenzij je al drie jaar een sugar daddy relatie hebt en haar op allerlei wijze ondersteund. Grappig te horen hoe jij dit ziet. Ik voel me allerminst een profiteur en al helemaal niet egoïstisch. Blijkbaar zijn bepaalde vrouwen niet in staat het leventje achter zich te laten en vinden dat sex door een man moet worden betaald. Zelfs als het verzoek en initiatief van haar komt.
 
Begin van het millenium paar keer bij Dominicaanse Irena geweest, leuke dame. Was al in de 60 en op hookers werd ze ook besproken. Werkte niet elke dag en dan vond ze leuk als ik op haar vrij dag bij haar thuis in de Bijlmer kwam vlakbij het winkelcentrum. Betaalde ik 150 euro en mocht de hele middag blijven. Waren altijd leuke bezoekjes maar kwam ze niet meer terug van vakantie. Nooit geweten waarom en dat heeft wel even geknaagd.
Kijk er wel met plezier op terug.
 
Ben 1 keer bij een dame thuis geweest, die ik kende van een gesloten seksshop.
Bij het praatje na het samenzijn, begon ze te vertellen over de mooie presentjes en forse fooien, die ze van klanten gekregen had.
Dat vond ik niet leuk, dus ook nooit meer geweest.
 
Jammer te zien dat veel dames die het vak vaarwel zeggen ondanks al hun jarenlange ervaring met mannen, geen goed inschattingsvermogen hebben ontwikkeld om een "goede" vent van een klant te onderscheiden. Velen zijn verbitterd en ik snap dat eigenlijk ook wel. Er lopen veel idioten rond waarmee ze dagelijks of anders frequent in contact komen,. Voor mij geldt "no gard feelings" maar voor dergelijke dames doe ik ook geen moeite. Gelukkig zijn er ook uitzonderingen en daar geef ik mijn aandacht aan.
 
Ik wandel al heel lang, en sinds ik de ramen meer dan 30 jaar geleden vaarwel zei ben ik zeer veel, en nu nog steeds, bij dames op hun privé adres geweest. Daarnaast ook regelmatig in de zogenaamde privé-huizen. Het zal zowat half om half geweest zijn. Nu bijna nog maar uitsluitend privé bij enkele dames. De meeste ervan ken ik al vele lange jaren.
Mijn wandelervaring spelt zich wel volledig in België af, met uitzondering van af en toe eens een bezoekje aan een sekscinema in Hulst. Maar da's intussen ook al weer heel lang geleden.
 
Bij het praatje na het samenzijn, begon ze te vertellen over de mooie presentjes en forse fooien, die ze van klanten gekregen had.
Dat vond ik niet leuk, dus ook nooit meer geweest.

Hoezo vond je dat niet leuk dan? Die klanten zijn gewoon erg aardig om dat te doen en zij vond het leuk om dat met jou te delen 🤷‍♀️ Je moet toch ergens over kleppen.
 
Kort na mijn scheiding kwam ik via Paiq, een datingapp, in contact met een Hongaarse dame. Diezelfde avond kwam ik na een drankje in de stad bij haar thuis. Ik had echter geen idee dat ze een DVP was. Vond haar huis wel "bijzonder' ingericht, maar had niets door. Ze rookte en dat was voor mij een reden om na enkele bezoeken het contact te verbreken. Heb behalve een bos bloemen nooit een euro betaald. Een tijd later toen de nood erg hoog was, kwam ik haar opeens tegen op Kinky. Voelde wel even raar, maar ik kan er nu wel om lachen.
 
Laatst bewerkt:
Hoezo vond je dat niet leuk dan? Die klanten zijn gewoon erg aardig om dat te doen en zij vond het leuk om dat met jou te delen 🤷‍♀️ Je moet toch ergens over kleppen.
Klopt, Joke, maar het ging over forse fooien.
Ik had het idee, dat ze verwachte dat ik ook mijn portemonnee weer zou trekken.
 
Laatst bewerkt:
Klopt, Joke, maar het ging over forse fooien.
Ik had het idee, dat ze verwachte dat ik ook mijn portemonnee weer zou trekken.

Een kleine Aziatische massagedame die ik weleens bij haar thuis bezocht had het bij het na-praten steevast over allerlei kosten. Een familielid die een kostbare hartoperatie moest, of dat ze graag nieuwe kleren wilde gaan kopen, of dat de hoognodige gezichtscrème "hondedden eulo's" kost.

:)

Sommigen ligt het onderwerp "iets kopen / krijgen" zeer na aan het hart. Ik praat dan gewoon mee maar voel me niet geroepen over te gaan tot grote donaties aangezien ik zojuist voor een HJ van 10 minuten al "honded eulo's" heb gegeven

Ik vind het ook wel grappig, een beetje zoals een kind die de spaarpot heeft omgekieperd en dan toch nog een paar keer schudt want je weet nooit of er nog een bankbiljet uit komt fladderen...

;)
 
Laatst bewerkt:
Soms krijgt het thuis (vaker) bezoeken van een dame een andere inhoud. Ze heb ik 2 dames geholpen met wat financiele zaken.

Dame een die ik D zal noemen was een meid met een uitkering die probeerde wat bij te verdienen als masseuse in een flatje van een uitbater. Haar ben ik bij haar thuis gaan bezoeken, en dan bleef het niet bij een massage.. :). Het meisje was niet super slim en haar heb ik geholpen met adviezen mbt haar ex en rechtszaken. Ook proberen duidelijk te maken dat als je zo graag die nieuwe dure Samsung wil hebben, je bijna 10% van je uitkering aan een telefoon uitgeeft!, Gewoon dingen waar ze nooit over nadacht. Rechtszaak is goed afgelopen, ben er een paar keer gratis geweest, maar het werd mij toch te benauwd.
Een 2e dame had haar financiele huishouding uit handen gegeven en was opgelicht. Haar geholpen met brieven schrijven, een huishoudboekje maken, hoge abonnementen omzetten ed. Ook hier werd het mij iets te benauwd.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan