Thuis.nl echt of fake

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Fake inderdaad. Zoals elke SMS dienstverlening met vrouwen.

Dit is hoe het werkt:

Je kan je hiervoor aanmelden als vrouw (of misschien ook wel man)
Je krijgt dan een webpagina, waarop je kan inloggen als de persoon waarmee je klanten laat SMSEN.
Als je als persoon van 10.00 tot 15.00 wilt werken, kan je in die tijd contacten leggen met je klanten als zij je gesmst hebben.

Na 15.00uur neemt de volgende persoon het van je over, tot haar/zijn opgegeven tijden..


Ik ken zelf iemand die dit werk gedaan heeft.
 
Het lijkt om webcamsex te gaan? Dat is dan toch wel "echt"? Niet nep zoals de hierboven genoemde SMS-dienstverlening in ieder geval.
 
Ik weet van een kennis dat ze hier ook al een tiental jaren een plekje heeft. Nu ik ze nog eens opzocht zie ik dat 2 van haar 8 foto's niet van haar zijn. Het cammen zal allemaal wel correct zijn. Daadwerkelijk afspreken? Nauwelijks tot nooit al weet ik dat het sporadisch wel eens gebeurd als ze vrijgezel is. Viel me al vaker op dat meiden die in de prostitutie zitten of zaten bevriend met haar zijn op FB. 🙈
 
Volgens mij mogen ze officieel geen gegevens geven en afspraken maken. Ik heb jaren terug weleens daar weleens gezeten en toen gaf iemand mij een e-mailadres en haar advertentie op sexjobs. Zij ontving in Tilburg. Maar volgens mij kunnen ze daar gezeik mee krijgen.


Maar webcammen is inderdaad wel weggegooid geld.
 
Onnozele vraag ook, het is een echte webcamsite. Dus je neemt die dienst af en je betaald dus voor webcamsex. Ook niets nieuws aan want de site bestaat al vele jaren als virtuele Nederlandse webcamsite.
 
Het is zeker geen fake (misschien het smsen en bellen wel) ik heb daar zovaak gecamd met dames. Sommige zijn echt top

Heb ook 2x afgesproken met dames daar, beide wel ok, maar in principe is daar de site niet voor.


Sommige houden je lang aan de lijn maar je moet gewoon beetje op je strepen staan. Vooral de dames die beeldbellen doen zijn vaak niet zo moeilijk en laten al snel hun lekkers zien.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan