Thuisadres massage Apeldoorn e.o.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
21
04/02/23
13
Ik zoek eigenlijk in de omgeving van Apeldoorn een leuk thuisadresje waar een vrouw overdag massages geeft. De meeste salons ken ik wel zoals Som e.d. Ook de reguliere Thaise salons zijn bekend. In het verleden had ik zo'n adresje maar deze dame ontvangt niet meer. Als ik iets weet zal ik het hier delen al dan niet in een privé bericht. Dus wie helpt mij vooruit?
 
Nance is prima. Zie review:

Bericht in onderwerp 'Nance Apeldoorn' https://www.girlsreview.nl/threads/nance-apeldoorn.14436/post-555616



En die andere die hier genoemd wordt, Lulu..
Lulu zit niet meer in Apeldoorn. Dat is een Braziliaanse, die nu toch in de 60 moet zijn. Zat vorig jaar nog in Deventer. Ze had wel een mooi huis in Apeldoorn, ooit haar gedaan terwijl een andere dvp ernaast op de bank tv lag te kijken 😉
 
Laatst bewerkt:
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Nance ben ik al geweest, maar is niet mijn type. Wel een leuke dame, met hele mooie borsten. Lulu is te oud voor mij. Bovendien ook dvp en dat is niet mijn ding. Dus als iemand nog tips heeft hoor ik het graag. Heb eventueel ook tips terug...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan