Algemeen veranderde Thaise massage beleid NH laatste ca.10 jaar.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jeroenhoutman

Newbie
2
09/07/23
5
beste massage liefhebbers, graag jullie mening. Ik houd al ca. 20 jaar erg van traditionele Thaise massages. Ik fiets veel en klus graag dus ging regelmatig alle spieren laten masseren en aan het eind beetje teasen en lekker handmatig hoogtepunt om het af te ronden.. Dat kon ca 10 a 15 jaar geleden bij meerde leuke dames in salon of soms woonhuis. Ik had enkele adresjes. Nu zijn er nog maar een handjevol.
Maar tegenwoordig is het OF een gebrekkig Engels sprekende Chinese dame die wat wrijft maar wél volledig sexpakket aanbiedt (waar ik niet op zit te wachten, wil een goede en lekkere met een extraatje.op het eind) ...OF zo'n yuppen Thaise salon voor man en vrouw met hotstone gedoe. En groot bord no-sex al bij de deur.
Waar zijn die leuke haise huisvrouwen gebleven die mijn spierpijn kunnen vertellen met een extraatje op het eind, is dat soms door strenger beleid vanuit de gemeenten? Of ben ik zo ouderwets dat ik zoek naar iets dat niet meer bestaat?
 
beste massage liefhebbers, graag jullie mening. Ik houd al ca. 20 jaar erg van traditionele Thaise massages. Ik fiets veel en klus graag dus ging regelmatig alle spieren laten masseren en aan het eind beetje teasen en lekker handmatig hoogtepunt om het af te ronden.. Dat kon ca 10 a 15 jaar geleden bij meerde leuke dames in salon of soms woonhuis. Ik had enkele adresjes. Nu zijn er nog maar een handjevol.
Maar tegenwoordig is het OF een gebrekkig Engels sprekende Chinese dame die wat wrijft maar wél volledig sexpakket aanbiedt (waar ik niet op zit te wachten, wil een goede en lekkere met een extraatje.op het eind) ...OF zo'n yuppen Thaise salon voor man en vrouw met hotstone gedoe. En groot bord no-sex al bij de deur.
Waar zijn die leuke haise huisvrouwen gebleven die mijn spierpijn kunnen vertellen met een extraatje op het eind, is dat soms door strenger beleid vanuit de gemeenten? Of ben ik zo ouderwets dat ik zoek naar iets dat niet meer bestaat?

Ik denk niet dat er een jaarlijkse thaise massagesalon conferentie bestaat die het beleid voor de komend jaar uitstippeld. Tenzij je een vergunning hebt is het geven van hp gewoon verboden. Afgelopen 10 jaar zijn de politie en gemeente gewoon veel strenger met controleren. Overigens zijn er bij de fancy pancy salonnen met grote "no sex" borden ook mogelijkheden. Alleen moet je wel eerst een band opbouwen voordat ze je vertrouwen.
 
Hoi er is in 10 jaar tijd sws veel veranderd voor in de grote steden. Dit ivm strenge controles en een aantal invallen paar jaar geleden waardoor bekende salons moesten sluiten of hun beleid aanpassen.
Je ziet ook dat de prijzen hoger zijn en dat masseus helemaal geen zin om die extra überhaupt tegen
Tevens is er een generatie kloof, waarbij vroeger veel nieuwe jonge thaise dames naar nl kwamen.
 
Justitie heeft de afgelopen 20 jaar redelijk strak de wetgeving gebruikt om deze groep tegen te werken, wat natuurlijk gelukt is want ze hebben minder zin in die weerstand. Daardoor is het landschap en aanbod zeker veranderd en verkleind. Wel heeft de overheid ingezien dat dit tegendraads werkt en de aanbieders juist moeten worden ondersteund.

De regels voor thuiswerkende sekswerkers verschillen nu nog per gemeente. Bijna de helft van alle Nederlandse gemeenten heeft nog geen beleid voor masseuses en sekswerkers. De gemeente Hilversum stelt in navolging van Assen, Lelystad en Tilburg sekswerk gelijk aan andere huis-aan-huis-verbonden beroepen als fotografen, autorijschoolhouders en nagelstylistes.
Ze willen eigenlijk voorkomen dat er een stigma rust op sekswerkers. Het is tenslotte een legaal beroep in Nederland. En bovendien zijn er ook verschuivingen in de seksbranche. De verschuiving is steeds meer naar individueel sekswerken. En dat willen ze even belangrijk maken als zzp'ers in het algemeen. Dus ze krijgen dezelfde positie."

Het belangrijkste is dat gemeenten waar geen vergunning meer nodig is de sekswerkers veel meer de ruimte te geven. Dat daarmee ook daadwerkelijk dat stigmatiserende er af is: als jij vanuit huis wilt werken dan mag dat gewoon. Dus feitelijk geeft de gemeente de sekswerker de ruimte om gewoon het werk te doen zoals het ook bedoeld is.

Ze hadden een maximumaantal van één vergunning die we mochten verlenen. Dus ja, dat was er één voor zover bij ons bekend, maar dat waren er natuurlijk daadwerkelijk veel meer. Daarom wordt dit nu steeds vaker vrij gegeven, echter is het dus ook in Amsterdam nog niet zo ver en is het ook maar afwachten of de door jou geliefde Thiase dames hierop wachten of beter nog jonge aanwas voor komt.

In de nieuwe wet waar het kabinet aan werkt, is juist wél een vergunningplicht opgenomen. Die nieuwe wet moet de veiligheid van sekswerkers vergroten en uitbuiting voorkomen. Dit houdt eigenlijk in dat als ze zelfstandig werken vanuit het huis waar ze zelf ook wonen, alles in orde is. Georganiseerd wordt dus tegen gewerkt. Mij betreft een goede ontwikkeling.

Trouwens is angst van de dames op controle inmiddels goed op te vangen. Indien ze concreet zijn in hun communicatie komt een controleur langs door een afspraak voor een massage te maken, echter zal hij/zij bij de voordeur direct kenbaar maken dat hij beambte is. Dus eenmaal naakt op tafel liggend zal het altijd een reguliere klant zijn die geen controleur is.

Erg lang verhaal, moraal is dat er wel wat zit te veranderen, echter zie je dat ondanks de stimulatie van een aantal gemeenten zoals Hilversum, het aanbod niet groeit. Lijkt er voor mij dus op dat deze ontwikkeling de Thaise dames niet bereikt, af dat deze dames enkel via een organisatie kunnen werken wat dus niet mag.
 
Moderator, ik haal dit topic even naar boven.
Voor wat betreft Thaise salons en thuisontvangst voor massage + HP is het aanbod helaas veel minder. Ook op het forum "Oosterse Massages" valt het aanbod en reviews tegen. Dus wie nog tips heeft - omgeving Zoetermeer, Den Haag, Bollenstreek - ik hoor het graag. B.v.d.
 
Ik merk ook dat het hele Thaise massage en zelfs Chinese massage verandering door maakt. Chinese massage is bijna altijd wel mogelijk en als je eens bent geweest krijg je daarna appjes van...is nieuw meisje. Als je dan gaat, dokken en plichtmatig.

Zoals het 10 jaar geleden ging lijkt wel echt voorbij hoor...in omgeving van het Gooi, buiten salons weet ik niets meer waar ik eerder altijd 5 tot 8 prive adresjes had...
 
Flink artikel in de telegraaf over massages in bussum met hp. Niet best. 'Sander'.. uit het artikel wordt bedankt.
Ben zelf nog niet in Bussum geweest, maar ....
"Sander" uit Bussum...als je meeleest, je weet van jezelf dat je een klootzak bent toch? 🙂

Hoe deed je dat vroeger op school, pikte je dan ook een snoepje uit de lerarenkamer om vervolgens iedereen erbij te lappen?
 
Laatst bewerkt:
Ben zelf nog niet in Bussum geweest, maar ....
"Sander" uit Bussum...als je meeleest, je weet vanzelf dat je een klootzak bent toch?

Hoe deed je dat vroeger op school, pikte je dan ook een snoepje uit de lerarenkamer om vervolgens iedereen erbij te lappen?
In het artikel zeggen ze, er hing in alle salons een zelfde soort camera.

Wat kunnen we daaruit concluderen? Denken jullie dat er weleens opnames stiekem in de massagekamer worden gemaakt?
 
In het artikel zeggen ze, er hing in alle salons een zelfde soort camera.

Wat kunnen we daaruit concluderen? Denken jullie dat er weleens opnames stiekem in de massagekamer worden gemaakt?
Dat denk ik niet. Ik denk dat ze eerder camera's bij de voordeur / lobby bedoelen, zodat ze (evt op afstand) een beetje in de gaten konden hebben wie er voor de deur staat. Ook niet ideaal, maar ergens begrijpelijk
 
En dit is de kop in de G en E gisteren:
Gooise Meren wil twee massagesalons in Bussum sluiten. Ook 'mystery guest' gemeente krijgt seksuele diensten aangeboden
 
Zelf ga ik hier nooit tips geven aan medewandelaars, maar in prive berichtjes heb ik veel adresjes om te ruilen. Zelf wil ik ook graag leuke adresjes ontvangen van mijn medewandelaars.

Groetjes van de Slappe(was op kingsday weer hard)
 
Terug
Bovenaan Onderaan