WHEM Tiana, prive ontvangst, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben een jaartje geleden geweest. Alhoewel zij qua looks mijn type is en zij erg dichtbij woont, heb ik nooit besloten om weer langs te gaan bij haar. Zelf kan ik ook niet plaatsen wat precies de reden is. Het was erg professioneel en geacteerd, daardoor ik voelde geen spanning. Er is iets dat ik miste waardoor ik nooit meer teruggegaan ben. Zelf kan ik het het ook niet plaatsen.
 
Sorry if I reply in english (I can read you guys but writing is a different cookie :))

I visited Tiana two times one year ago, location was perfect then (close to CS), I might be wrong but in the meantime she moved to a different place (TBC).

Overall she is definetely my type: small, huge boobs (fake), amazing ass (the pic with the daddy hat is real). She is also very friendly and easy to talk to. Pics are legit and she is clean.

The minus points: no pzc, kissing is 50 extra, no extra ball if you go for 1h.
I stopped going when all girls decided to 50 to their prices (200 for 1 shot no pzc is not worth it imho)
 
Ik ben een tijdje terug geweest. Hele leuke speelse mooie meid (klein, fijn, sexy lingerie) met veel fantasie. Niet de goedkoopste, tongzoenen en pzc is extra. Fotos zijn 100% echt en recent. Strak en professioneel maar ze weet wat ze doet en kijkt je recht in de ogen bij het neuken en doet goed mee# en en bij de goede klik maakt ze je geil en gek. Zit nu niet langer in centrum maar in west.
 
Ik ben een tijdje terug geweest. Hele leuke speelse mooie meid (klein, fijn, sexy lingerie) met veel fantasie. Niet de goedkoopste, tongzoenen en pzc is extra. Fotos zijn 100% echt en recent. Strak en professioneel maar ze weet wat ze doet en kijkt je recht in de ogen bij het neuken en doet goed mee# en en bij de goede klik maakt ze je geil en gek. Zit nu niet langer in centrum maar in west.
Dus ze biedt wél pzc aan? Staat vanaf het begin al niet in haar profiel dus was al afgehaakt, lijkt me wel een beauty 🤩
 
Dat ze selectief is, is haar goedrecht. Ben ik ook ;-)

En dat het allemaal schoon en fris moet zijn, lijkt me logisch. Andersom verwacht ik dat ook ;-)

Thanks, toch eens benaderen dus!
 
Ik ben een tijdje terug geweest. Hele leuke speelse mooie meid (klein, fijn, sexy lingerie) met veel fantasie. Niet de goedkoopste, tongzoenen en pzc is extra. Fotos zijn 100% echt en recent. Strak en professioneel maar ze weet wat ze doet en kijkt je recht in de ogen bij het neuken en doet goed mee# en en bij de goede klik maakt ze je geil en gek. Zit nu niet langer in centrum maar in west.
Hoeveel vraagt ze extra voor pzc? Zou je dat willen delen?
 
Ik heb een jaar geleden een date met haar gehad en ik kan alles hierboven beamen. Tiana is echt een een leuke petite lekker ding, foto's kloppen, betrouwbare meid. Zo ook haar diensten. En wat ze extra doet kost ook veel extra, omdat ze het liever niet doet en dat merk je. Ga je voor de looks en haar inbegrepen diensten dan is het de ervaring zeker waard.
 
Toch raar dat veel mensen haar bezocht hebben en niemand een recensie heeft geschreven???
Als er een recensie is met 2-sterren hoeven we niet dit hele topic door te lezen
Maar mooie vrouw inderdaad.
 
Ik ben dus in het verleden bij haar geweest. Prina date. Een date van 30 minuten was toen wel de helft van haar huidige tarief.

Je mag tegenwoordig geen mening meer geven op dit forum over de tarieven die de dames hanteren. Maar ik hou het voor gezien.
 
Ik ben onlangs bij Tiana op bezoek geweest. Lukt me even niet om een recensie toe te voegen hier, maar bij deze in tekst:

Afspraak maken ging soepel via whatsapp. Ze wil vooraf even videobellen om (naar eigen zeggen) te kijken of je haar type bent. Zelf kwam ze ook in beeld, bevestiging dat ze de dame van de foto's is. Blijkbaar door de keuring gekomen, afspraak maken was ok.

Afgesproken voor een uur met tongzoenen (€50 extra) en pzc (€100 extra). Totaal dus €400 voor uur betaald.

Aangekomen bij haar appartement even appen voor het huisnummer. Discrete locatie, naar boven met de lift. Over haarzelf: het is de dame van de foto's, een plaatje om te zien. Leuke uitstraling en waanzinnig lichaam (kwestie van smaak uiteraard).

Begonnen met wat drinken en kort praatje. Ze spreekt vloeiend engels dus communiceren gaat prima. Na paar minuten over naar de slapkamer.

Details van het liefdesspel laat ik tussen haar en mij, maar was zeer goed. Komt dicht in de buurt van GFE. Enige minpuntje is het eenpersoonsbed. Wel knus samen, maar komt toch wat ruimte tekort.

Na afloop gelegenheid om te douchen + schone handdoek. Zelf nam ze ook een douche, dus hygiene is prima verzorgd.

Het is inderdaad aan de prijs, maar daarvoor krijg je wel een fijne date met een mooie dame. Voor af en toe tussendoor prima (afhankelijk van ieders budget uiteraard)

Totaal voor mij 4,5 sterren. Perfect bestaat niet, en wat puntjes aftrek voor het eenpersoonsbed en de prijs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan