Heel spannend: gisteten moed bij elkaar geraapt en naar sauna Tibet geweest (men only).
Eerst even gedouched, keer rond gelopen en biertje gedronken. Daarna nog keer rond gaan lopen...
Mooie sauna (niet al te groot), bubbelbad, 2 saunacabines, dompelbad, stoombad, zwembad, 2 buitenterrassen. Boven 2 ruimten: 1 filmzaal (helemaal verlicht) en een heel spannende ruimte (!) met een soort doolhof van cabines waarvan enkele afsluitbaar.
Ik ben daar paar keer doorheen gelopen en wat handwerk verricht en ontvangen (op alle plekken voldoende tissues, glijmiddel, condooms en desinfectiespul).
Uiteindelijk heb seks gehad met een man en heb me op mijn verzoek laten neuken. Helaas bleek mijn kont is te strak daarvoor en is dat niet gelukt dus die fantasie moet ik laten varen helaas. Hij wilde zelf niet genomen worden dus bleef het bij een lange, wederzijdse pijpsessie met cim bij hem...
Daarna gedouched, afgerekend en naar huis gegaan. Denk dat herhalingsgevaar erg groot is (zeer betaalbaar, entree €25,- en seks 99% verzekerd lijkt me).
Jammer dat dit concept, met deze prijs niet voor gemengde sauna bestaat. Ik heb veel liever seks met een leuke dame dan met een man maar de zekerheid van seks op deze lokatie is wel bevredigend idee.
Ik dacht ik laat mijn bevindingen even weten...
Groet Nick