Recensie Tida, Huize Sandra, Breda 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Okido013

Newbie
12
18/02/22
5
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.huizesandra.nl/dame/tida/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week eens een bezoek aan huize Sandra gedaan. Tijdens het voorstel rondje voor Tida Gekozen een spontane Thaise dame.
Na de het wasje lekker op bed gaan liggen. Tida vroeg wat ik lekker vond en ik vertelde dat ik me graag liet verrassen. Ze pijpt heerlijk en je mag haar in verschillende standjes nemen. Beffen laat ze ook goed toe en je mag haar neuken tussen haar prachtige borsten. Na dat ik was klaargekomen heeft ze nog een heerlijke massage gegeven echt fijn om na het hoogtepunt niet gelijk je kleding weer aan hoeven te doen. Ik zal zeker nog eens voor Tida kiezen in de toekomst.
 
Ik ben onlangs bij Tida geweest en vond het het maar een matige ervaring. Op kinky wordt er geadverteerd met beffen en zoenen mogelijk, dit was toch zeker niet mogelijk! Dit is vooraf ook niet aangegeven. Ze gaf vervolgens aan dat ze dit sinds corona niet meer doet, recensie hierboven vertelt toch echt iets anders.

Wellicht was er met mij de klik niet, ik weet het niet. Voor mij was het weggegooid geld. De dame zelf is schoon en aardig. Ik vond haar wel passief en te lang doormasseren, is misschien iets wat ik zelf ook had kunnen aangeven. Voor mij in ieder geval nooit meer!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/517247-tida
Na een lichtelijk teleurstellende ervaring eerder op de dag ben ik doorgereden naar Huize Sandra waar gelukkig Tida beschikbaar was.

Ik kan niet anders zeggen dan dat Tida een geweldige vrouw is die het je goed naar je zin maakt. Herhalingsgevaar zeer groot :D
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.huizesandra.nl/dame/tida/
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na redelijk wat goede/fijne recensies over Huize Sandra te hebben gelezen werd het tijd voor een kennismaking. Via WA een afspraak gemaakt voor een date met Tida, een thaise massage met gewoon lekkere sex leek me wel wat. Bij binnenkomst werd ik de trap opgeleid naar een kamer aan de achterkant, even later kwam Tida. Na een gezamenlijke douche en het mondwaterritueel heb ik me eerst (uitgebreid) laten masseren. Tida masseert lekker, zowel mijn rug als benen kregen een fijne ontspannende massage. De jongeheer werd uiteraard niet vergeten en na een poosje ging er een condoom en werd ik echt heerlijk gepijpt. Al snel ging dat over in een standje 69 wat steeds heftiger werd en ik kwam uiteindelijk in het condoom in haar mond klaar.
Maar daarna wilde Tida dat ik haar nog wat langer verwende. Zij ging met een dildo aan de slag terwijl ik haar ging likken en na verloop van tijd was alles te gevoelig en mocht ik haar niet meer beffen :)
Een fijne massage van mijn hoofd en een korte douche maakte deze kennismaking helemaal af. Herhalingsgevaar? Tida zekers te weten, de publieke locatie en staat van het pand van Huize Sandra houdt me anderzijds tegen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.huizesandra.nl/dame/tida/
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Goedlachse dame en doet lekker mee. Altijd een zonnetje als ze zich voor komt stellen. Gezellig, maar door haar herkomst moet ik af en toe wel heel goed luisteren wat ze nou zegt. Geen probleem, maakt het alleen maar leuker. Meegaand van het stevigere tot het zachte werk. Na afloop als er tijd over is geeft ze ook nog een heerlijke massage. Voor mij is Tida, naast enkele andere dames bij HS, altijd een zekerheidje voor een toptijd.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan