Tiger's Bang

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bo Cremer

Vaste klant
172
26/03/23
261
Hé Bangertjes,

Op woensdag 10 september gaat Tiger haar B-D Bang houden van 1930u tot 2230u in Buddha Club. Ze heeft speciaal voor jullie haar knapste, tofste en lekkerste vriendinnen uitgenodigd. Zo komt Miss Booty, Miss V, Scarlett en nog 2 mysterie vriendinnen die speciaal voor deze avond de beentjes exclusief willen openen. Stuk voor stuk jonge Parels die er een super avond willen van maken. Dit is ongezien en een kans uit de duizend. Ik kan je zeggen dat sommige onder jullie leeg, vermoeid en totaal futloos naar huis zullen gaan. Als je dit exclusief spektakel niet wil missen.... Tot dan lieverds

Tigers B-Day Bang 10 September .jpeg

Jullie kennen Tiger wellicht wel... het jong springend veulen. Nu woensdag geeft ze haar B-Day Gang Bang in Buddha club en ze heeft daarvoor enkele van haar vriendinnen opgetrommeld. Er komen 2 mysterie girls, mega knap, super geil, ongekend en ongezien, maar niet aan hun proefstuk toe. Die grieten staan zo wild dat het een topfeestje gaat worden. Ze vragen naar veel zaad... dus heren laat dit gebeuren niet voorbij gaan zonder zelf te komen doneren. Geen cadeau's, geen bloemen, maar jullie zaad is een mooi geschenk.

TIGERS PLAY HOUSE 10 September 25.jpeg

Lieve heren en dames,

Wat een nacht… ik ben nog steeds aan het nagenieten!
Woensdag was echt méér dan een feestje – het was pure magie. De sfeer, de energie en vooral jullie enthousiasme hebben het voor mij onvergetelijk gemaakt. Ik en alle andere dames hebben er intens van genoten. 💋

Iedereen die erbij was: jullie waren fantastisch. De vibes die jullie meebrachten hebben alles naar een hoger level getild. Met een grote glimlach en gevoel van dankbaarheid heb ik de nacht afgesloten.

En… zoals beloofd, gaan we hier natuurlijk een vervolg aan geven! Zet 8 oktober alvast in jullie agenda, want dan gaan we er opnieuw een waanzinnig feest van maken. Ik kijk er nu al naar uit om jullie dan weer te zien.

Dankjewel dat jullie dit met mij hebben gevierd – jullie hebben mijn verjaardag onvergetelijk gemaakt!

Dikke kus,
Tiger 🐯❤️
ik bevestig dat de sfeer goed was, de dames zijn top.
Het was een geweldig feest. Bedankt en tot de volgende

Laatst bewerkt:
Wel heren dit feestje was meer dan TOP... het was gewoon geweldig. De dames hadden flanellen benen als ze naar huis gingen :p, maar de heren vooral een lege zak. Zo'n massale opkomst voor deze super knappe grieten.
Tiger heeft zeker niet gelogen over de schoonheid en de gewilligheid van deze meisjes.

Geen andere feestje met dergelijke jonge meisjes kan dit nog overtreffen... en de gastvrouw Tiger zag er beeldig uit. Wauw. Mooi om te zien hoe lief de heren waren bij het binnenkomen. Een super lange rij beeldig één voor één zagen ze haar staan en werden ze rijkelijk gezoend door haar. Eens boven was het feest snel losgebarsten zonder pauzes ging het feestje door... ook de aanwezige koppels hebben er ook van flink van genoten. De knappe lange blondine van uit Nederland... ongelooflijk hoe lekker ze was.

Voor de heren die dit gemist hebben... jammer, maar je herkansing kan op woensdag 8 Oktober om 1930u in Buddha Club.

Terug
Bovenaan Onderaan