Tijdstip binnenkomst bij prive-ontvangst?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karuba

Meubelstuk
Forumpionier
1.055
09/07/21
1.300
13
Al eerder in een andere topic aangehaald en ben ook benieuwd hoe jullie hiermee omgaan.

Nederlanders zijn strikt qua tijd, vergeleken met andere landen.

Wat is het juiste tijdstip om bij prive-ontvangst bij de dame aan te komen? M.a.w.: wat is op tijd? Is dat het afgesproken tijdstip? En wanneer gaat/hoort de tijd te lopen?

Ik vind exact op tijd zijn eigenlijk al tijdverlies en zorg- bij goedvinden - dat ik 5 minuten van tevoren binnen ben. Dan nog betalen, uitkleden, douchen, korte babbeltje. Ben je zo 5 a 10 minuten verder. Als je een uur boekt ben je al 10 minuten kwijt, vooral als er ook al een taalbarrière is.

Wel een kleine nuance: samen douchen is dan wel 'quality time' maar maak dat zelden mee.

Ben benieuwd.
 
betalen, uitkleden, douchen, korte babbeltje. Ben je zo 5 a 10 minuten verder. Als je een uur boekt ben je al 10 minuten kwijt.
Voor mijn gevoel is die 10min niet 'kwijt' -- die heb je toch als het goed is aangenaam doorgebracht bij die dvp.

De tijd gaat niet pas in zoals met een prikklok zodra de penetratie is gestart of zoals een duivenmelker die de ring van de duif in de klok duwt ;-)

Maar goed, bij een vergadering die om 10:00 aanvangt komt men vanaf 09:40 al binnen en zitten de eersten al te ouwehoeren.

Een afspraak bij de advocaat die om 10:00 begint, daarbij lopen de kosten vanaf 10:00 ook al sta je eerst een beetje te kletsen over van alles en koffie te bestellen.

Laatst had ik een afspraak om 22:30. Voor mij is dat erg laat op de avond. Dat werd op het laatste moment een uur verschoven. Ik twijfelde, zou ik zeggen we spreken wel een andere keer af? Ik liet het doorgaan maar dan moet het wel écht heel leuk lopen verder en het was een beetje kort en gewoontjes, voor haar was het ook al érg laat na een lange werkdag. Ik heb dan niet zoveel zin meer om nog eens af te spreken.
 
Meer dan 5 minuten tevoren binnenstappen bij thuisontvangst zal meestal niet gewaardeerd worden en dat zal je mogelijk merken aan het verloop van de date. Uiteindelijk ben je overgeleverd aan de genade van een dame, wil ze het afraffelen dan maakt het niet uit of je 10 minuten te vroeg of 10 minuten te laat bent of daar ergens tussenin. Je kunt koppig je tijd volmaken met whatever, maar de lol is er dan toch af.
Dus ik probeer altijd tussen 10 en 5 minuten tevoren in de straat te zijn en dan neem ik contact op.
 
Als je een afspraak maakt om 10u mag je verwachten dat je tussenn 955/1005 binnen kan komen. En niet 30+45+60min later..... das simpel

dame moet gewoon 30min ruimte laten tussen afspreken....
 
Bij de tandarts vind ik het heel gewoon dat het vaak wat uitloopt. Als die 20min pauze plant tussen de klanten verdient die veel minder.
Als je hevig kiespijn hebt loop je niet zomaar weg als de tandarts je niet meteen binnenroept.
Als je erge zin hebt in knuffels taai je ook niet meteen af bij een dvp als je nog moet wachten.
Maar irritant kan het wel zijn.
 
Ik ben vaak wat eerder,circa 10-15 minuten, stuur ze dan meestal een berichtje dat ik in de buurt ben en of zij mij een berichtje willen sturen als ze zover zijn om te ontvangen. Zoiets als 'I am here, please send me a message when You are ready'

meestal krijg je dan een bericht van kom maar naar binnen, of nog even wachten, of als ze nog bezig zijn geen bericht dan moet je dus ook nog even wachten.
 
Het wachten/rondhangen is voor de dvp een groter risico dan het voor ons een ergernis is, denk ik. Eenmaal, toen ik bij een motel wat langer moest wachten en ik niet met de auto was, voelde ik me wel bekeken door een andere gast op het balkon, viel het de receptie via de camera op de parkeerplaats op, kwam men argwanend kijken en moest de dvp even later vertrekken, een ander onderkomen zoeken.
 
Het wachten/rondhangen is voor de dvp een groter risico dan het voor ons een ergernis is, denk ik. Eenmaal, toen ik bij een motel wat langer moest wachten en ik niet met de auto was, voelde ik me wel bekeken door een andere gast op het balkon, viel het de receptie via de camera op de parkeerplaats op, kwam men argwanend kijken en moest de dvp even later vertrekken, een ander onderkomen zoeken.
Dat is minder dat het snoepje er uit moest @carbon.
 
Meestal kan ik zo'n 5-10 minuten na aankomst wel naar binnen bij een dame. Nog niet meegemaakt dat een dame vraagt of ik even 30-60 minuten wil wachten (zou dat hoogstens overwegen bij mijn vaste dame, aangezien de service altijd 10/10 is).

Heb wel een aantal keer meegemaakt dat een dame na aankomst helemaal niet meer reageert, maar dat is weer een ander verhaal.
 
Het wachten/rondhangen is voor de dvp een groter risico dan het voor ons een ergernis is, denk ik. Eenmaal, toen ik bij een motel wat langer moest wachten en ik niet met de auto was, voelde ik me wel bekeken door een andere gast op het balkon, viel het de receptie via de camera op de parkeerplaats op, kwam men argwanend kijken en moest de dvp even later vertrekken, een ander onderkomen zoeken.
Ja, dat is ook een aspect. Zeker als het in een gebied is met sociale controle. Ik probeer dan vaak een bankje op te zoeken in een parkje of zo, ga zeker niet met de smartphone voor het portiek van de betreffende flat rondhangen.
 
Ja, dat is ook een aspect. Zeker als het in een gebied is met sociale controle. Ik probeer dan vaak een bankje op te zoeken in een parkje of zo, ga zeker niet met de smartphone voor het portiek van de betreffende flat rondhangen.
Inderdaad @Krolse Kater nooit in de buurt van de betreffende woning gaan rondhangen.
 
Ja, dat is ook een aspect. Zeker als het in een gebied is met sociale controle. Ik probeer dan vaak een bankje op te zoeken in een parkje of zo, ga zeker niet met de smartphone voor het portiek van de betreffende flat rondhangen.
Ja ik probeer als ik te vroeg ben ook op afstand van de woning/hotel te blijven. Over het algemeen blijf ik in de auto (die vaak ook op een afstand is geparkeerd uit discretie voor de dame). En dan 8-10 min van te voren laat ik weten dat ik er ben en de vraag of ze het wil doorgeven als ik kan komen.

Heb overigens ook weleens meegemaakt dat als ik bijvoorbeeld 16.00u had afgesproken maar 15.55 binnenkwam de tijd ook stopte op 16.55 bij een date van 1u. Op zich niet erg maar een beetje speling is altijd wel fijn natuurlijk
 
Veel te vroeg komen wordt niet altijd gewaardeerd (andere klanten of nog niet klaar als je aan het begin van de dag komt) en te laat komen gaat van jouw tijd af wanneer de dame daarna nog een andere afspraak heeft. Daarom probeer ik altijd ruim op tijd in de buurt te zijn en dan wacht ik even in de auto op een parkeerplaats op een kleine afstand. Bij een privéhuis probeer ik dan just-in-time bij het huis te parkeren. Bij privéontvangst bel of sms ik even met de dame of ze al klaar is om mij te ontvangen. Het is voor beide partijen beter om niet voor de deur te gaan staan wachten.
 
Wat ik wel altijd een dingetje vind. Als je voor het eerst bij een voor jouw nieuwe dvp komt en je kent het adres niet. Meestal krijg je een andere straatnaam of andere nummer. Dan krijg je in gebrekkige instructies de juiste straatnaam met dito nummer. Dan wordt er nog even uit de raam gegluurd. Dan de melding dat je op een ander huisnummer moet aanbellen. Eer dat je dan boven bent ben je al wel 5 minuten over tijd. Raak daar overigens wel geïrriteerd van want je bent bent het appen, maps staat aan en je loopt je helemaal blauw.
 
Wat ik wel altijd een dingetje vind. Als je voor het eerst bij een voor jouw nieuwe dvp komt en je kent het adres niet. Meestal krijg je een andere straatnaam of andere nummer. Dan krijg je in gebrekkige instructies de juiste straatnaam met dito nummer. Dan wordt er nog even uit de raam gegluurd. Dan de melding dat je op een ander huisnummer moet aanbellen. Eer dat je dan boven bent ben je al wel 5 minuten over tijd. Raak daar overigens wel geïrriteerd van want je bent bent het appen, maps staat aan en je loopt je helemaal blauw.
Ja, ik noem dat altijd maar de onvermijdelijke puzzeltocht. Snap die DVPs heel goed wat dat betreft, maar de tijd kan aardig oplopen. In een lange straat precies aan het verkeerde eind geparkeerd staan is ook zoiets leuks. Met een beetje pech sta je dan alsnog 10 minuten voor een flat rond te drollen en 'vaag' te doen, iets wat je nu juist niet moet hebben, ook niet in het belang van de dame.
 
Ik kom nooit bij privéhuizen of clubs..
Maar ik denk dat dat gewoon een kwestie is van ergens parkeren, aanbellen en naar binnen
De rest geloof ik wel
Bij de paar adressen waar ik in de privéontvangst kom hier in de buurt, ben ik meestal een 10 minuten te vroeg..
Ik heb een gruwelijke schurfthekel als mensen te laat zijn.. En dat ben ik dan zelf ook nooit of in ieder geval als ik het voor het zeggen heb niet
Dan doe ik wel even een rondje door de straten in de buurt.., zet dan mijn bus in de straat erachter, pak dan een steeg of padje in de snelste route richting voordeur..
Dat is dan puur om even te peilen ofdat er nergens geen politie of handhaving (ken alle auto's hier, ook de onopvallende)of spichtige figuren staan te posten op een straathoek of in een auto die meteen opvalt..
Niet om omdat ik paranoia ben.. Maar ik wil gewoon niet dat ze met 3 man in mijn nek springen, ofdat zo'n gevulde koek van handhaving of politie komt vragen wat ik kom/kwam doen..
Zelfs op een vertrouwd adres kan nu een andere 'crew' zitten..
Dus altijd even huiswerk doen..
Maar als ik om 14.30u heb afgesproken, dan klop ik om 14.30u op de deur.. Nadat ik de dame heb medegedeeld dat ik om 14.30u voor de deur sta en niet 14.33u.. En dat vind tot heden niemand erg..
 
Vooraf check ik de omgeving ook altijd even op google maps. Waar moet ik (ongeveer) zijn en waar kan je in die buurt onopvallend parkeren. Als ik er dan een kwartiertje te vroeg ben, dan ga ik gewoon op de parkeerplaats even appen of zo. Dat vindt bijna niemand vreemd. Als ik daarna just-in-time voor de deur sta, dan ben ik lekker relaxed. Geen stress om te laat te komen of geen geschikte parkeerplaats te kunnen vinden.
 
De privébezoek dames waar ik langs ga laten me meestal een half uur of soms langer wachten ?
Ze werken ook niet echt met afspraak en laten gewoon iedereen langskomen heb ik altijd de indruk. En het first in first out principe vinden ze ook lastig bij te houden volgens mij.
 
Ik ben heel vaak op tijd, meestal 5 minuten van tevoren maar meestal loopt de dame wat uit om welke reden dan ook. In de meeste gevallen maken ze het dan ruimschoots goed en nemen ze de tijd voor je (40-45 minuten bijv ipv 30). Het is mij ook wel eens gebeurd dat ik te laat was. Dan was de dame daar weer niet blij mee en gaf ze aan dat het van mijn tijd af ging. Daarom is 5 minuten van te voren wel mjjn streven
 
Ja, dat is ook een aspect. Zeker als het in een gebied is met sociale controle. Ik probeer dan vaak een bankje op te zoeken in een parkje of zo, ga zeker niet met de smartphone voor het portiek van de betreffende flat rondhangen.
En de sociale controle in sommige buurten hier in Tilburg is zo groot dat ik daar dus NIET naar toe ga, mensen met goed weer in de voortuinen, om de twee huizen een camera gericht op de straat, gordijnen die opzij gaan als je, je auto parkeert op " iemand " zijn "eigen" plek , wat gewoon een parkeerplaats is , maar door de cultuur van de buurt daar alleen maar Bert zijn auto mag staan. Afijn daarom alleen al ga ik dus niet naar andere steden toe, je zult maar net op Bert zijn parkeerplaats staan , kom je terug met een paar lege banden, omdat Bert over de zeik is dat deze zijn auto niet voor zijn deur kan zetten , meestal draaien zulke buurtbewoners hun hand daar niet voor om. Daarom blijf ik lekker in mijn tilburg.

En wat betreft tijd bezoek , ik geloof dat het hier ergens al eens vermeld is, net voor ik naar binnen ga start ik mijn stopwatch op de telefoon, en stop dee als ik naar buiten ga, is bijna nooit de afgesproken tijd, ik den 9 van de 10 altijd korter, en dat is dus incl alles , uit/aan kleden, betalen, douche evt 2x, dus de afgesproken tijd gaat bijna noot lukken, van een uur blijft zo ruim een half uur over om te seksen, de rest van de tijd aan iets anders.
 
En de sociale controle in sommige buurten hier in Tilburg is zo groot dat ik daar dus NIET naar toe ga, mensen met goed weer in de voortuinen, om de twee huizen een camera gericht op de straat, gordijnen die opzij gaan als je, je auto parkeert op " iemand " zijn "eigen" plek , wat gewoon een parkeerplaats is , maar door de cultuur van de buurt daar alleen maar Bert zijn auto mag staan. Afijn daarom alleen al ga ik dus niet naar andere steden toe, je zult maar net op Bert zijn parkeerplaats staan , kom je terug met een paar lege banden, omdat Bert over de zeik is dat deze zijn auto niet voor zijn deur kan zetten , meestal draaien zulke buurtbewoners hun hand daar niet voor om. Daarom blijf ik lekker in mijn tilburg.

En wat betreft tijd bezoek , ik geloof dat het hier ergens al eens vermeld is, net voor ik naar binnen ga start ik mijn stopwatch op de telefoon, en stop dee als ik naar buiten ga, is bijna nooit de afgesproken tijd, ik den 9 van de 10 altijd korter, en dat is dus incl alles , uit/aan kleden, betalen, douche evt 2x, dus de afgesproken tijd gaat bijna noot lukken, van een uur blijft zo ruim een half uur over om te seksen, de rest van de tijd aan iets anders.
Ik stel mij de vraag waarom zeggen dan niet tegen de dame dat je tijd nog niet om is ? ik moet op mijn werk geen 10 min vroeger door gaan anders word mijn loon iets korter ?
 
En de sociale controle in sommige buurten hier in Tilburg is zo groot dat ik daar dus NIET naar toe ga, mensen met goed weer in de voortuinen, om de twee huizen een camera gericht op de straat, gordijnen die opzij gaan als je, je auto parkeert op " iemand " zijn "eigen" plek , wat gewoon een parkeerplaats is , maar door de cultuur van de buurt daar alleen maar Bert zijn auto mag staan. Afijn daarom alleen al ga ik dus niet naar andere steden toe, je zult maar net op Bert zijn parkeerplaats staan , kom je terug met een paar lege banden, omdat Bert over de zeik is dat deze zijn auto niet voor zijn deur kan zetten , meestal draaien zulke buurtbewoners hun hand daar niet voor om. Daarom blijf ik lekker in mijn tilburg.

En wat betreft tijd bezoek , ik geloof dat het hier ergens al eens vermeld is, net voor ik naar binnen ga start ik mijn stopwatch op de telefoon, en stop dee als ik naar buiten ga, is bijna nooit de afgesproken tijd, ik den 9 van de 10 altijd korter, en dat is dus incl alles , uit/aan kleden, betalen, douche evt 2x, dus de afgesproken tijd gaat bijna noot lukken, van een uur blijft zo ruim een half uur over om te seksen, de rest van de tijd aan iets anders.
Volgens mij heeft bijna iedereen dat wel te vroeg weer buitem staan. En dat X zoveel klanten per dag.?
Maar ja, na het klaarkomen springen de meeste dames er gelijk af en beginnen zich te wassen of aan te kleden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan