Recensie Tijgertje Sint-Katelijne-Waver 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fredos

Wandelaar
74
10/03/22
52
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/tijgertje-1/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)

Afspreken heel vlot, mooie dame , super vriendelijk, heel discreet. Beetje mollig maar enorm van genoten. Top service.Anaal+50 €

 
Laatst bewerkt:
als ze dat werkelijk is op de (onduidelijke) foto's op RL, dan is ze beslist niet mollig. Ook een D-cup kan ik op haar foto's niet herkennen, dat is met moeite een slap C-tje. Ik kan me dus niet uitspreken over haar service, maar de foto's kloppen niet met de beschrijving. En Fredos heeft 100€ betaald voor 45 min inclusief anaal? Op haar adv staat 100€ per 30 min, kan me voorstellen dat er voor het gebruik van de achteringang ook nog wel bijbetaald moet worden? @Fredos, ben je zeker?
 
als ze dat werkelijk is op de (onduidelijke) foto's op RL, dan is ze beslist niet mollig. Ook een D-cup kan ik op haar foto's niet herkennen, dat is met moeite een slap C-tje. Ik kan me dus niet uitspreken over haar service, maar de foto's kloppen niet met de beschrijving. En Fredos heeft 100€ betaald voor 45 min inclusief anaal? Op haar adv staat 100€ per 30 min, kan me voorstellen dat er voor het gebruik van de achteringang ook nog wel bijbetaald moet worden? @Fredos, ben je zeker?
Inderdaad, sorry voor de onduidelijkheid. Anaal is 50 euro extra. Het is 100euro per 30 min maar keek niet op haar klok. Foto's zijn van enkele jaren geleden, maar stoorde mij totaal niet. Iets molliger geworden maar super lieve Nederlandstalige dame die haar vak serieus neemt.
 
Ben er tijd geleden ook eens geweest, is wel degelijk dame van de foto's (te zien aan litteken op buik) maar die foto's zijn al makkelijk 10-15 jaar en 20 kilo geleden. Pijpen doet ze goed, maar je moet er een hele hoop conspiracy theories bijnemen.
 
... maar die foto's zijn al makkelijk 10-15 jaar en 20 kilo geleden. Pijpen doet ze goed, maar je moet er een hele hoop conspiracy theories bijnemen.

Dan krijg je natuurlijk een heel ander verhaal, dit is dan eigenlijk mannen lokken met "foutieve" foto's. Dan snap ik ook dat ze in dat soort theorieën gelooft.
 
Laatst bewerkt:
Zoals Pete zegt: die foto's zijn inderdaad enorm oud. Ze gebruikte die al toen ze nog in Mechelen-Noord ontving, zal rond 2007 zijn geweest (zeker niet later).
Leeftijd klopt dus ook niet (ze schrijft 39 te zijn), maar 15 jaar geleden leek ze minimaal einde twintig, misschien zelfs al in de dertig...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan