WHEM Tijgertje Stadskanaal car/pijpdate

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Onderstaand kreeg ik op de mail:

Hey

De kosten staan in mijn advertentie, heb je de rest wel gelezen?

ik maak mijn afspraken via kik Boterbloempje28 / Tijgertje Tijgertje, ook ben je welkom in mijn openbare chatgroep op kik, Pijpdate omgeving stadskanaal pay, als je de groep binnenkomt zeg even hallo en stel je even voor. Door veel pm berichten komen meldingen van nieuwe privéberichten niet altijd door dus als je mij jou kik naam ook even doormailt dan kan ik je op kik zoeken en je gestuurde bericht vinden.

Groetjes
Tijgertje
 
En als je haar op kik aanspreekt duurt t uren op reactie..
In de groep zelf word niet gesproken..
Maar owee als je er uit gaat, dan komen de privé berichten binnen.
Gewoon een borderlinertje
 
Ik heb een tijdje geleden een afspraak bij haar gepland. Ik was ook eerst sceptisch aan de hand van hoe ze schreef en reageerde.

Pijpen kan ze wel redelijk. Doet het wel veel op haar eigen manier en luistert niet echt naar je wensen. Maar ze zuigt je goed klaar en slikt alles door. Dat is wel geil.

Ga ik een 2e keer weer? Dat denk ik niet. Ze is wel beperkt in wat je mag. Ik mag graag iemand bij het hoofd pakken of even voelen bij de kont of kutje. Dat mag allemaal niet. Dus het is best eenzijdig.

Ik geef het een 6je. Voldoende omdat ze wel lekker zuigt en alles slikt. Maar niet hoger dan 6 omdat ze veel niet toelaat. Maar goed, ze is niet duur met 50 euro. Dus wil je lekker je zak leeg hebben en meer niet, kun je hier prima terecht.
 
Tijgertje pijpt goed en slikt lekker alles door.
Als je haar met respect behandeld krijg je dat ook terug zoals dat hoort.

Zelfs een gesprekje na de pijpbeurt kan prima

De app groep is handig om te weten wanneer ze actief is en wanneer ze een groep wil pijpen.
 
Heb ervaring met tijgertje.
Geen borderline aanwezig maar gewoon de eerste keer op zichzelf .
Ook een kwestie van aftasten .
Maar super gericht op je lul en sperma.
En geen klokkijker . En je kunt er een prima gesprek mee voeren. Voor mij herhalingsgevaar
 
Zoals eerder aangegeven ben ik vanavond bij haar langs geweest.
Via kik kan je met haar een afspraak maken.
Ze is vrij direct en zakelijk, maar dat begreep ik later wel. Ze heeft namelijk ook te maken met een hoop fakers die niet op komen dagen of nooit een afspraak maken.
Was een meer dan prima ervaring.
Tijdens het rijden naar de locatie hebben we gezellig gekletst en ook nog even bij aankomst. Ze neemt hier ook even de tijd voor, om het ijs te breken. De daad was heerlijk. Ze gebruikt verschillende technieken en heeft prima in de gaten wanneer ze je gevoel weer even moet laten zakken. Eenmaal aangekomen bij het hoogtepunt, doet ze iets wat ervoor zorgt dat je er wel even in blijft hangen. Uitstekende ervaring dus! Als je haar met respect behandeld (moet hoe dan ook vind ik), is ze heel aardig.
 
Zoals eerder aangegeven ben ik vanavond bij haar langs geweest.
Via kik kan je met haar een afspraak maken.
Ze is vrij direct en zakelijk, maar dat begreep ik later wel. Ze heeft namelijk ook te maken met een hoop fakers die niet op komen dagen of nooit een afspraak maken.
Was een meer dan prima ervaring.
Tijdens het rijden naar de locatie hebben we gezellig gekletst en ook nog even bij aankomst. Ze neemt hier ook even de tijd voor, om het ijs te breken. De daad was heerlijk. Ze gebruikt verschillende technieken en heeft prima in de gaten wanneer ze je gevoel weer even moet laten zakken. Eenmaal aangekomen bij het hoogtepunt, doet ze iets wat ervoor zorgt dat je er wel even in blijft hangen. Uitstekende ervaring dus! Als je haar met respect behandeld (moet hoe dan ook vind ik), is ze heel aardig.
Is het ver rijden naar de locatie?
 
Terug
Bovenaan Onderaan