Tikkie voor verificatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een tikkie vragen kan een dvp meerdere dingen opleveren.

- Als je dat wilt doen, laat het inderdaad zien dat je serieus(er) bent. Er zijn veel fakers, en dit zou mogelijk kunnen helpen voor een dvp om de serieuzere kandidaten eruit te halen.
- Bij een tikkie worden je achternaam en voorletters gedeeld. Als dvp weet je op die manier zeker dat je iemands echte naam hebt, dus je kan nauwkeuriger checken op de zwarte lijsten. Je kan ook checken via een telefoonnummer, maar daar kan je makkelijk een nieuwe van nemen en die check is dus niet zo heel betrouwbaar.
- Stel de afspraak gaat fout (geweld, diefstal, etc.), dan heb je concrete info om mee naar de politie te stappen.

Voor de heren gesteld op hun privacy kan het nadelen opleveren, mocht je iemand treffen met slechte bedoelingen.
Zolang je veelvoorkomende achternaam hebt, kan iemand met slechte bedoelingen niet zoveel met die informatie. Dat wordt natuurlijk anders als je een unieke naam hebt. Als je dan ook nog andere informatie hebt gedeeld, wordt je steeds makkelijker te vinden (bijv. je prive of werk nummer/email, of een foto van je gezicht). Dan zou je een makkelijker doelwit kunnen worden van blackmail, of identiteitsdiefstal.
Ik ben iemand met een achternaam waarvan en nog ca 100 zijn in Nederland. Van die 40 zijn er ca 40 ook daadwerkelijk Famillie. Ik ga het risico niet aan om door iemand met slechte bedoelingen op welke manier dan ook benadeeld te worden. Direct of dan wel via een famillielid...

Een tikkie vragen kan een dvp meerdere dingen opleveren.

- Als je dat wilt doen, laat het inderdaad zien dat je serieus(er) bent. Er zijn veel fakers, en dit zou mogelijk kunnen helpen voor een dvp om de serieuzere kandidaten eruit te halen.
- Bij een tikkie worden je achternaam en voorletters gedeeld. Als dvp weet je op die manier zeker dat je iemands echte naam hebt, dus je kan nauwkeuriger checken op de zwarte lijsten. Je kan ook checken via een telefoonnummer, maar daar kan je makkelijk een nieuwe van nemen en die check is dus niet zo heel betrouwbaar.
- Stel de afspraak gaat fout (geweld, diefstal, etc.), dan heb je concrete info om mee naar de politie te stappen.

Voor de heren gesteld op hun privacy kan het nadelen opleveren, mocht je iemand treffen met slechte bedoelingen.
Zolang je veelvoorkomende achternaam hebt, kan iemand met slechte bedoelingen niet zoveel met die informatie. Dat wordt natuurlijk anders als je een unieke naam hebt. Als je dan ook nog andere informatie hebt gedeeld, wordt je steeds makkelijker te vinden (bijv. je prive of werk nummer/email, of een foto van je gezicht). Dan zou je een makkelijker doelwit kunnen worden van blackmail, of identiteitsdiefstal.
Uit het oogpunt van een DVP snap ik het gedeelte van de aanbetaling wel (al doe ik dit nooit), maar niet de verificatie.

Je geeft wel degelijk een stuk van je privacy weg in een branche waar privacy belangrijk is.
Ik wil simpelweg niet dat mijn echte naam bij jou bekend is. Misschien ben jij een uitzondering, maar de gemiddelde DVP wil ook niet dat haar echte naam bekend wordt.

die dvp's willen zelf wel anoniem blijven, maar eisen wel privacygevoelige informatie van de klant.

Vaak komt zo'n betaalde tikkie niet op haar eigen rekening, maar de rekening van haar 'vriend' of pooier om haar privegegevens voor jouw af te schermen. Zo komen jouw gegevens onbedoeld bij meerdere personen terecht...

Als je toch graag de desbetreffende dvp wilt bezoeken, dan zou ik kiezen om haar te betalen met bol.com , amazon of paysafe tegoeden (of andere tegoedkaarten). Zo blijf jij anoniem en heeft zij de financiele zekerheid.

Terug
Bovenaan Onderaan