Tilburg gaat het misschien toch eens leren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ForumLurker

Meubelstuk
Forumpionier
3.763
21/07/21
9.189
7

"Uit het onderzoek blijkt dat het stigma op sekswerk goede veiligheidszorg in de weg kan staan"

"Ook komt uit het onderzoek naar voren dat er onwetendheid en vooroordelen zijn over sekswerkers bij de professionals in de veiligheidszorg. Meer bekendheid en begrip kunnen bijdragen aan een beter beeld."

"Samenwerken met sekswerkers is het uitgangspunt uit het Tilburgse prostitutiebeleid. De gemeente werkt aan onderwerpen als veilige werkplekken en het wegnemen van taboes op sekswerk."

Tuurlijk, het is nog niet perfect, maar een begin van normalisering wordt in Tilburg iig gemaakt lijkt het. Dat er vele mogen volgen.
 
@Balthazar Ja en dat ene bordeel vind ik persoonlijk niet echt om over naar huis te schrijven en Solar Plexus/KimNL werd ik ook niet heel vrolijk van. Ondertussen jaren geleden dat ik er geweest ben, dus wie weet is het nu beter, maar wat in het artikel staat om een non profit bordeel in te richten lijkt me wel wat.
 
@Balthazar Ja en dat ene bordeel vind ik persoonlijk niet echt om over naar huis te schrijven en Solar Plexus/KimNL werd ik ook niet heel vrolijk van. Ondertussen jaren geleden dat ik er geweest ben, dus wie weet is het nu beter, maar wat in het artikel staat om een non profit bordeel in te richten lijkt me wel wat.
Men's Club ben ik een aantal keren geweest. Dames zijn over het algemeen aardig, maar wel wat teveel kilometers op de teller. Voor de prijzen en wat daar voor de dames van overblijft, ga je natuurlijk ook geen toppers vinden.

Een non-profit bordeel juich ik in principe toe, maar eerst maar eens zien. Daar is al vaker over gesproken, ook in Amsterdam en Utrecht en dat is er nooit van gekomen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan