Recensie Tina, Amstelveen 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 2809

Meubelstuk
3.265
08/09/21
4.671
27
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/7091505-tina
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren heb ik Tina bezocht in Buitenveldert (advertentie zegt Amstelveen maar het was buitenveldert, vanaf vandaag zit ze wel in Amstelveen). Het was een beetje een last minute beslissing en ze had tijd.

Het was al met al een leuk half uurtje. Tina is een leuke dame om te zien en leuk in de omgang. qua uiterlijk geen siliconen, wel een klein buikje maar als geheel ziet ze er prettig uit. Tongzoenen doet ze lekker, en uiteindelijk na PZC meerdere standjes gedaan.

minpunt was het nogal kleine hok wat als slaapkamer was ingericht en de vrij Korte pijpsessie. Maar overall een prima half uur.
 
Ik heb Tina een aantal weken terug bezocht....ze was er even tussenuit tijdens de vakantie.
Bij bij waren de handelingen allemaal kort. Kort pijpen (wat ze overigens redelijk kan maar geen dp) en snel proberen klaar te laten komen.
Hygiëne en locatie was prima maar voor mij geen herhaling.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Duur van bezoek
60 minuten
Geweldig uur beleefd met Tina!

Het is altijd wat onwennig zo'n eerste kennismaking, maar bij haar wist ik direct dat het goed zat. Na het douchen een uur speelplezier waarbij Tina zich volledig gaf.
Ben volledig voldaan huiswaarts gegaan.
 
Kan zij ook echt squirten, en kan ze een beetje engels spreken? Vind het altijd vervelend als je niet echt een beetje normaal kan communiceren. Hoor het graag. Lijkt me een topper.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/7091505-tina
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteravond bij Tina geweest voor een half uur. Had deze dame al een tijd op het oog, maar twijfelde toch om hier heen te gaan. Uiteindelijk toch de stoute schoenen aangetrokken, en heb daar geen spijt van gehad. Wat een passievolle vrouw is dit zeg. Heb een heerlijk half uurtje gehad met alles erop en eraan met deze mooie lieve vrouw :)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/7091505-tina
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag een bezoekje gebracht aan deze dame, had haar advertentie https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/7091505-tina :) al vaker voorbij zien komen, maar op de een of andere manier was het er nog niet van gekomen haar te daten tot vandaag!
Een afspraak maken is snel gedaan, Tina wil wel even vooraf weten wie er voor haar deurtje staat en vraagt dus wel om een foto of video-call, nou ja prima geen moeite mee... Ik heb gekozen voor een uurtje, dat is vaak relaxter en meer chill dan een half uur boeken ;).
Bij haar opgegeven adres aangekomen, haar geappt en kreeg keurig het huisnummer door, je kan goed communiceren met haar, dat is erg prettig vindt ik persoonlijk, soms reageren de dames niet of slecht als je bent gearriveerd maar Tina niet!
Afijn ik richting voordeur en daar stond ze, zag gelijk een leuke en lieve lach en een open houding, had meteen een goed gevoel.
Slaapkamer in, kleren uit en eerst even douchen, was/is prima voor mekaar op deze locatie 😀 terug op de slaapkamer gaf ze me wel aan dat het bed zijn beste tijd gehad had en we het iets rustiger aan moesten doen hahaha, nou toen ik op het bed ging liggen, kwam ze half over me heen hangen, ze begon me te tongzoenen en kreeg ook wat likjes over min inmiddels hard geworden tepels, had haar tepels ook al bewonderd en besloot om er maar eens zachtjes aan te trekken, lekkere knoppen heeft ze, maar tot mijn verbazing, hing ze ineens half naast me met haar benen uit mekaar en begon me hele borst en buik onder te squirten, kwam ook veel uit, natte boel zeg, wauw wat een surprise, zomaar uit het niets deed ze dat :D had haar aangegeven gezogen te willen worden, en dat pakte ze heerlijk op, lekker teasen met haar tong langs de gehele stam en heerlijk plagend over mijn eikel likkend, stopte ze er al vrij vlot mee, ze gaf me aan sex te willen! Heb haar toen afgeremd en gevraagd door te gaan met de blowjob ;) ze gehoorzaamde goed en kloof lekker verder, toen toch maar het rubber erom en Tina wilde on-topkomen en mij neuken zei ze.... dat duurde zo even, waarop ze me zei, now its your time, to fuck me hard. hard as you can baby! Nou Klaas was kneiterhard dus haar in missionaris waanzinnig hard lopen beuken, nou ze vindt het prima, kan niet hard genoeg gaan volgens mij, zo aan haar te merken!
Dit duurde ook weer even maar kon het niet langer houden en spoot het rubber tot de nok vol :) Ging daarna op bed liggen waar Tina al met een doekje in de weer ging en oh ja, ze begon aan het begin ook met een spraybus over me pik te spuiten, dat was voor desinfectie gaf ze me aan, ze drukte ook met regelmaat vocht uit een pot in haar kutje en wreef dan stevig heen en weer, ook desinfectie denk ik hahahah, kreeg t zelfs in me mond gespoten voordat we begonnen, nou ja prima hoor, even een gezellig gesprek gehad om aan de tweede ronde te kunnen beginnen, weer heerlijk afgezogen met veel gevoel en die heerlijke lange nagels van haar, vroeg ze aan me of ik haar mond vol wilde spuiten, nou prima, 10 minuten later het mondje gevuld! Heerlijk nog even douchen, aankleden en na een kort praatje afscheid genomen :D Voor mij zeker wel herhalingsgevaar bij deze Bulgaarse dame, vond haar ook heerlijk ruiken en ze is ook fris en schoon! je krijgt gewoon waar voor je geld, Aanrader JA, ik vindt van wel (y)
 
Toen ik vandaag ging heb ik vooraf de advertentie bekeken en daar stond toen nog 150 euro voor een uur, dan heeft ze inderdaad de prijs omhoog gedrukt, zie nu 160 staan, prima toch ;)
 
Tina weet niet helemaal goed, hoe ze zich in de markt moet zetten.? Voor de rest wel een leuke meid! Had een goede ervaring met haar. Maar ik kijk ook altijd even, hoe een dame zich in de markt plaatst. Hoe haar advertentie tekst eruit ziet, foto's en welke prijzen ze hanteert. Als een dame steeds haar prijzen aanpast, vind ik dat echt een afknapper. En dan bedoel ik vooral naar boven toe. Weet niet hoe jullie hier tegen aan kijken?
 
Foto's vind ik wel belangrijk. Als het alleen maar gelikte photoshop foto's zijn krijg ik een beetje argwaan. Wat die prijzen betreft: dat vind ik vooral ongemakkelijk. Verhogen prima, maar stop met dat jojo gedoe. Ik snap best dat men het maximale eruit wil halen, dat doet een bedrijf als Apple ook. Of je het dan nog wil betalen is een ander verhaal. Ik vond mijn 30 minuten met Tina prima. Leuke meid, aardig, ziet er leuk uit, fijne sex. Dat was voor 100 euro. Voor 130 zou het niet minder lekker zijn, maar voor zo'n prijs ga ik dan toch ook even kijken wat er nog meer mogelijk is, oftewel: ik ben zeker niet meer overtuigd om nog een keer langs te gaan. Voor 180 per uur kan ik volgens mij heel erg veel andere opties vinden.
 
Dat heet marktwerking...... Als je jezelf de markt uit prijst dan zul je zien dat je klanten wegblijven en als we met z'n allen kritisch naar het aanbod blijven kijken stijgen hopelijk de prijzen niet verder. Noet zolang geleden betaalde je zo'n 150 euro (incl PZC en TZ), tegenwoordig vraag men extra's voor deze handelingen. Kijk niet alleen kritischer maar onderhandel gewoon, nee heb je en (vaak) krijg ik de 'oude' prijs incl de 'extra' handelingen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Retrospective review from a few months back. Good overall services including PZC and TZ but one thing to keep in mind is that she doesn't let bare pussy licking. She sprays some shit over her pussy before allowing you to lick. That spoils the fun and the liquid really feels weird on your tongue.

TZ is subtle but good. One good thing about her is that she allows you to put a finger inside her butt hole- not entirely but a little- which is my thing and I like it. Pinkish black butt hole and it's really nice if rimming is your thing.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan