Recensie Tina, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
13
05/08/21
13
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5733181-tina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik zag deze dame gisteren op kinky staan en gelijk een appje gestuurd want ik was die dag vrij. Reactie kwam snel en was makkelijk om een afspraak te maken, kon die avond gelijk langs komen. Ze ontving ergens bij amsterdam sloterdijk en parkeren was geen probleem. Bij binnenkomst is het de dame van de foto's leuke meid, petite met mooie kont. Engels niet uitstekend maar goed genoeg voor een leuk gesprekje en de diensten. Dame vertelde dat ze half Koreaans half Mongools was.

Eenmaal binnen even een snelle douche en toen kon het feest beginnen. Eerst elkaar verkennen op het bed, kleine massage, zoenen en liet zich ook lekker tongzoenen. Daarna greep ze naar mn pik en wilde ze me pijpen. Pijpen was zonder condoom en ging lekker diep moest haar snel stoppen want ik wilde neuken voor er geschoten werd. Eerst zij on top waarbij ze lekker actief was, doggy en als laatste missio. Toen ik wilde komen pijpte ze mij klaar en uiteindelijk gekomen over haar borsten. Achteraf nog even een kort gesprekje gedaan en weer vertrokken.

Kortom leuke meid, goeie ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan