Recensie Tina, Bermudadreieck, Goch 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Geilebeer40

Vaste klant
114
23/07/23
109
7
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
160
Gisteren voor de 2de keer een bezoekje aan Tina gebracht! Echt fantastische dame, geeft goede echte GFE. Geen gezeur over bijbetalen zoals in Nederlandse privéhuizen, maar wel gewoon pzc met cim, beffen en tz. Heerlijk uurtje met haar volbracht en 2 keer klaar gekomen!

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4166960-tina
Totale kosten (in euro)
90 + 10 extra
Ik was deze week bij Tina, een leuke Letse dame van 26. Zij spreekt Engels, en een klein beetje Duits. Ik wilde eerst naar Nensy, maar die was alweer gevlogen. De roulatie van dames in dit huis gaat geloof ik per week, en de website van Kinky loopt steeds achter op die van ladies.de, dus je kunt beter op de laatste kijken naar het actuele aanbod. Hoe dan ook, het was een leuk afspraakje met Tina.
Ze is wat voller dan op de foto's, maar heeft heerlijke borsten. We hebben lekker getongzoend. Pzc doet zij deepthroat, wat van mij niet echt hoeft, maar goed. Vervolgens haar lekkere kut gelikt in 69. Daarna geneukt in amazonezit (cowgirl), en toen was er zelfs nog tijd voor een kleine rugmassage toe. Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar, mocht Tina er een volgende keer weer zijn.

Ja, Tina is echt een toppertje. Zij is 1 van de weinige dames die er ook al heel lang zit met af en toe 1 a 2 weken afwezigheid wegens vakantie maar daarna komt ze iedere keer weer terug gelukkig

Terug
Bovenaan Onderaan