Recensie Tina, Brecht 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tegenwoordig is het nogal koud om je via gloryhole te laten pijpen. Als ze een opwarmertje aanbood, ging ik er zeker nog eens langs.
Laatste keer dat ik er was hing er wel degelijk een badkamer electrische verwarming en was het lekker warm hoor En 1maal ze me lekker met warm water gewassen had van onder en begon te pijpen wordt het er al snel te warm in dat kleine kamertje
 
Hoe discreet is het daar. Indien de volgende klant komt. Staat die binnen dan ook te wachten terwijl je bezig bent door de gloryhole ?
Nog nooit voor gehad dat ik iemand tegenkwam Is een rustige discrete buurt en je kan er vlot parkeren En ze werkt enkel op afspraak dus kans is heel klein dat je er een andere klant tegenkomt Heb wel al eens een berichtje van haar gehad om even straatje ervoor te wachten vermits haar afspraak voor mij later was aangekomen Moest maar 5 min wachten Vlotte dame
 
Nog nooit voor gehad dat ik iemand tegenkwam Is een rustige discrete buurt en je kan er vlot parkeren En ze werkt enkel op afspraak dus kans is heel klein dat je er een andere klant tegenkomt Heb wel al eens een berichtje van haar gehad om even straatje ervoor te wachten vermits haar afspraak voor mij later was aangekomen Moest maar 5 min wachten Vlotte dame
Top dame
 
vorige week afgesproken voor glory hole pijpdate
goede pijpdate maar glory hole verhaal is geen herhaling waard
je staat geplakt tegen een deur neus tegen een raam zie je haar in het donker pijpen
niet echt je dat voor mij
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gister voor het eerst bij Tina langs geweest. Na binnenkomst de deur op slot gedraaid en na een wasbeurt werd er vanachter de glory hole zalig gepijpt. Door het raam kon ik haar zien pijpen - erg geil. Na een minuutje was t bijna zover waarna ik naar binnen ben gegaan. Tina is een erg sexy, mooie vrouw met heerlijke borsten (vind ik)
Slipje uit, rokje omhoog, condoom om, waarna in haar heerlijk op z'n hondjes kon neuken. T was goed te zien in de spiegel, alweer erg geil. Op t laatst weer terug achter de deur waarna ze me zalig klaar pijpte. Ik vind haar fantastisch 🤩.
 
Gister voor het eerst bij Tina langs geweest. Na binnenkomst de deur op slot gedraaid en na een wasbeurt werd er vanachter de glory hole zalig gepijpt. Door het raam kon ik haar zien pijpen - erg geil. Na een minuutje was t bijna zover waarna ik naar binnen ben gegaan. Tina is een erg sexy, mooie vrouw met heerlijke borsten (vind ik)
Slipje uit, rokje omhoog, condoom om, waarna in haar heerlijk op z'n hondjes kon neuken. T was goed te zien in de spiegel, alweer erg geil. Op t laatst weer terug achter de deur waarna ze me zalig klaar pijpte. Ik vind haar fantastisch 🤩.
Nice
Lijkt me ook lekker zo
Hoeveel keer mag je klaarkomen?
 
Laatst bewerkt:
vorige week afgesproken voor glory hole pijpdate
goede pijpdate maar glory hole verhaal is geen herhaling waard
je staat geplakt tegen een deur neus tegen een raam zie je haar in het donker pijpen
niet echt je dat voor mij
Nee dat begrijp ik. Een pijpbeurt ok, maar die glory hole hoeft voor mij niet echt. Beetje oncomfortabel. Maar het zal haar een kick geven zeker ?? Vraag me wel af, mocht je er wat vaker komen, of je ook gewoon een pijpbeurt zou kunnen krijgen.
 
Nee dat begrijp ik. Een pijpbeurt ok, maar die glory hole hoeft voor mij niet echt. Beetje oncomfortabel. Maar het zal haar een kick geven zeker ?? Vraag me wel af, mocht je er wat vaker komen, of je ook gewoon een pijpbeurt zou kunnen krijgen.
Glory hole is voor mij echt kicken. Als je € 90 betaalt kun je naar binnen, mij pijpte ze daar ook. Daar is ook een bed waar je haar ook kunt neuken (safe)
 
Gister voor het eerst bij Tina langs geweest. Na binnenkomst de deur op slot gedraaid en na een wasbeurt werd er vanachter de glory hole zalig gepijpt. Door het raam kon ik haar zien pijpen - erg geil. Na een minuutje was t bijna zover waarna ik naar binnen ben gegaan. Tina is een erg sexy, mooie vrouw met heerlijke borsten (vind ik)
Slipje uit, rokje omhoog, condoom om, waarna in haar heerlijk op z'n hondjes kon neuken. T was goed te zien in de spiegel, alweer erg geil. Op t laatst weer terug achter de deur waarna ze me zalig klaar pijpte. Ik vind haar fantastisch 🤩.
Klopt Zo is Tina Vind het alleen zielig dat er hier mannen zijn die denken omdat de dame goede recensies krijgt dat die allemaal van haarzelf komen Vraag me af of die dan ook al eens echt bij haar geweest zijn ?.
 
Oei…. Te vlug verstuurd.
ik ondertussen 3 keer.
echter….ik moet toegeven dat "het speciale" er nu wel vanaf is…maar ik denk dat dit met alles zo is.
de laatste keer was nu wel de minst goede keer misschien daarom.
 
Terug
Bovenaan Onderaan