Recensie Tina, Den Haag, Geleenstraat 96 k3 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
407
17/02/23
505
50
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een lange tijd dit niesje in het oog te hebben gehad nu tog maar naar binnen gestapt.
Tina is een prachtige jonge roemeense dame die je zelfs in 20min tijd een GFE kan geven. Heerlijk pijpen en strelen totdat hij op steigeren staat. Lekker missio gedaan waarbij ze veel oogcontact houd en je vastpakt. Afgesloten met doggy om nog even die heerlijke kont te kunne bewonderen.
Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Zij stond lange tijd op 122 k6, niet zo lang geleden verhuisd naar de huidige 96k3. Kon me herinneren dat ze zichzelf anders noemde toen ik haar bezocht enkele jaartjes geleden. Raisha oid. Destijds ook een leuke ervaring gehad.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nieuwe kamer van haar is beter vind ik. Bed is groter en kamer is ruimer. Haar service is top. Meerdere keren geweest en altijd tevreden naar buiten weer
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een lange tijd tog maar weer bij deze dame beland. Snap niet waarom ik niet eerder terug ben gegaan.. prachtige dame die precies weet hoe je een man moet bevredigen. Zal dit keer niet zolang duren voordat de volgende instap gedaan word 👌
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na wat jaartjes haar voorbij gelopen te zijn, toch eens binnen gestapt. Ze is heel leuk en vriendelijk en spreekt goed Engels. Op het bed heeft ze me uitgebreid gestreeld en kwam ze heerlijk met haar borsten over me heen. Zag gaf veel zoentjes op mijn lichaam. Daarna kreeg ik een goede pijp en die was voldoende lang. Toen ze vroeg which position? Had ik een eerdere review nog in mn hoofd vanwege de intieme missio. Dus missio werd het en het was met 1 woord geweldig! Heel intiem! Alsof je bijna met je eigen meisje aan het vrijen bent zeg maar.
Leuke aftertalk en na allebei een wasje de straat op.
Aanrader!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben laatst voor het eerst bij Tina geweest. Ze viel me al langer op, maar had twijfels. Nou, dat viel niet tegen.
Wat een leuke meid, zowel in de omgang als op haar rug. Ze pijpt diep en gewillig. Laat zich heerlijk enthousiast neuken en raakt je de hele tijd heerlijk aan. En ze kijkt je zo geil aan... Pfff.

Ik ga zeker terug.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zondagmiddag zag ik een leuke dame op 96 k3. Ben eerst doorgelopen en heb even op deze site gezocht. Dacht dat dat Tina wel eens zou kunnen zijn en aan het raam bleek dat te kloppen.

Prijs van 50 afgesproken en naar binnen. Tina houdt er wel van om te teasen en je op te geilen. Zo kwam ze met haar borsten lekker over mijn borst en pik wrijven. Binnen no time was ie dan ook keihard. Pijpen doet ze ook heerlijk, regelmatig deepthroat. Intiem is met haar on top ook echt intiem, ze buigt dan helemaal voorover met haar lekkere borsten op mijn lichaam. Ook nog missionaris en doggy gedaan, want ze zei van veel positiewisselingen te houden. Nou, ik ben de moeilijkste niet😜

Tina is een leuke, spontane meid, die een uitstekende service geeft. Ik had geluk haar te treffen, want ze zei sinds corona alleen in de avond te werken.

Bedankt voor de eerdere goede recensies medewandelaars! Die hebben ervoor gezorgd dat ik bij Tina ben binnengestapt en ze was het bezoek zeker waard.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan