WHEM Tina, Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karb

Vaste klant
Forumpionier
147
08/07/21
159
27
Wie heeft er ervaring met de wat oudere Chinese dame Tina: https://www.kinky.nl/advertenties/4842205-tina

Haar gezicht kan je best een beetje door de geblurde foto's heen zien en ziet er goed uit als je van Aziatische dames houdt. Maar misschien zijn de foto's ouder of niet van haar. Omdat er al een leeftijd van 44 jaar staat durf ik zelf de gok zonder reviews niet aan, want dan kan het ook zo 65 blijken te zijn als je pech hebt. Maar als het de dame van de foto is en de foto's recent zijn ga ik graag eens langs.
 
Laatst bij deze dame op bezoek geweest, was zelf ook nieuwsgierig. Bij een afspraak met deze dame een redelijk vlote reactie, met het verzoek om een bericht te sturen i.o.v. aan te bellen. Bij aankomst in het appartement, ziet er aardig uit, ze lijkt op haar foto's jonger dan ze daadwerkelijk is, leeftijd lijkt inderdaad wel ergens in de 40 zijn.

Eerst opfrissen onder de douche, deze zag er wat smoezelig uit, kleine douche waardoor je lekker tegen elkaar aanstaat, ze heeft een speelse benadering, natuurlijke borsten (ongeveer c). Na het opfrissen naar de slaapkamer waar we elkaar wat verkennen. Bij het vingeren ging er een condoom om mijn vingers. Ik denk omdat het zelfs met glijmiddel wat te droog was. Het pijpen was niet bijzonder, wel doet ze het met overgave en masseert ze de ballen erbij. Bij het neuken moest ik voorzichtig zijn, kon niet helemaal doorstoten want dat was te gevoelig. Heb gewoon een normaal formaat.

Zoenen doet ze ook met tong, probeert wel enthiosiast over te komen, maar voor mij voelde het allemaal plichtmatig aan. Na het klaarkomen nog wat geknuffeld. Ze heeft wel haar tijd netjes vol gemaakt.

Voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Ik heb deze dame ook bezocht. Zij is de dame van de foto's, ziet er goed uit en de leeftijd klopt wel ongeveer. Redelijk appartement in de buurt van Zuiderpark. Voor 50 euro extra bied zij extra diensten aan zoals veel Chinese dames. Dame is schoon en wast zich voor en na. spreekt bijna geen Engels dus weinig communicatie mogelijk, maar is aanhankelijk en doet haar best om een gfe te geven. ze doet enthousiast tongzoenen en pijpen en vind lekker om overal gelikt te worden. Al met al goede ervaring.
 
Terug
Bovenaan Onderaan