Recensie Tina, Jaime la Vie, Zwolle 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

KeesdV

Wandelaar
41
11/07/22
39
5
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.jaimelaviezwolle.com/dames
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs eens binnengelopen bij JLV. Op dat moment was Tina beschikbaar. Heel vriendelijke dame, niet al te groot, maar grote borsten, al hadden deze wel de zwaaartekracht wat ontdekt. Niet getreurd, lekker op de buik liggen en Tina doet haar best om het je naar de zin te maken. Ze is ervaren en heeft ook bij andere zaken in Zwolle gewerkt. Na het omdraaien werd het een leuk samenzijn waar ze zichzelf ook lekker in de strijd wierp. Het is niet een hele jonge meid, maar zeker gepassioneerd en we hebben een leuke tijd gehad samen.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.jaimelaviezwolle.com/dames
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Enkele maanden geleden een bezoek gebracht aan Tina voor een erotische massage. Hartelijk ontvangst door de gastheer met een drankje waarnaar Tina mij op kwam halen voor de massage.
Eenmaal op de kamer uitgekleed en eerst een douche genomen. Daarna lekker op bed beland voor een goede massage.
Tina is een lieve vrouw en open in de communicatie, wat ik persoonlijk echter minder aantrekkelijk vond is dat ze doordat ze veel kilo's afgevallen is in het verleden alles niet meer erg strak in haar vel zat.
Verder mag je gewoon haar strelen en met haar grote borsten spelen. Uiteindelijk kon ik het niet meer volhouden en mijn lading over haar borsten gedeponeerd.
Daarna op het bed nog even elkaar strelen en elkaar ingezeept onder de douche. Al met al wel een fijne ervaring maar vanwege haar lichaam voor mij persoonlijk niet voor herhaling vatbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan