Recensie Tina, Roeselare 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Geert69

Newbie
4
10/06/23
0
2
Intiem
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/klein-aziatisch-meisje.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Beloofd zeer veel… maar één grote ontgoocheling. Nochtans niet onknappe Chinese verschijning met leuke tietjes, grote tepels en keurig poesje… Spreekt amper Engels, meestal onverstaanbaar gebrabbel…
Toen ik haar via Whatsapp contacteerde kreeg ik onmiddellijk antwoord… massage met olie, blowjob zonder condoom, tongkussen, intiem en gfe…
Op aangeven uur aangebeld op gegeven adres… geen gehoor… Whatsappje… ok… kwam in de verte aangesukkeld met grote tas vol boodschappen…
Eens binnen laat ze me achter in kamertje met geopend gordijn (straatkant gelijkvloers…) komt tijdje later binnen en ontkleed ze zich (toch mooi lichaam) en gaat zich verfrissen aan wastafel… sprenkelt water over haar bezweet lichaam met haar handen, droogt zich af en herhaalt dit enkele keren (is hot, is hot,…). Nodigt mij uit om mezelf te verfrissen (ook met mijn handen).
Op naar het bed, waar onmiddellijk condoom over mijn jongeheer gaat ( met nodige moeite want is nog niet hard en is 'very bigdick').
Pijpt me enkele minuten (met condoom) en wil dan borstje verwend en gelikt worden. Mooie tietjes met harde dikke tepels en fris kutje die ik graag lik, maar ze ligt er als een plank bij (mijn likkunsten worden anders altijd gesmaakt…).
Wil plots (na 20 min.) weten hoelang we aan de gang zijn. Condoom gaat er af en ze doet nieuw condoom om (zelfde problemen)en legt zich klaar. Omdat er geen 'voorbereiding' meer aan vooraf ging, geef ik maar zelf enkele rukken om hem stijf te maken. Don't touch… don't touch… is haar reactie en weer condoom er af en nieuw uit de verpakking…
Ondertussen heeft mijn jongeheer het op en met nog meer moeite gaat het condoom er om en giet ze een flinke scheut glijmiddel over haar poes… na enkele pogingen geeft ze het op en geeft ze aan me te pijpen… condoom er af, maar dan wil ze enkel afrukken…
Na halfuur zeer teleurgesteld weer op de stoep…
MIJDEN!!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan