Recensie Tina, 's-Heerenberg (voorheen Hoorn, Amstelveen) 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1492

Vaste klant
Forumpionier
133
19/07/21
183
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/3192580-tina
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
In Hoorn ontvangt Tina, ontvangst is in hetzelfde appartement waar voorheen Yuki en Linda zaten.
Tina is een leuke kleine vrouw van Chineese afkomst die alles doet om het je naar de zin te maken.
Ik had gekozen voor een uurtje inclusief bare (30 euro extra). Bij binnenkomst het financiele gedeelte afgehandeld en daarna kon de pret beginnen. Lekker zoenen en tongzoenen, strelen en al spelend ging ze naar onder om mijn ondertussen flink hard geworden jongeheer onder handen te nemen. Geen laffe likjes maar lekker diep in haar mond en ondertussen met haar handen geraffineerd mijn ballen bewerken, toen ik het bijna niet meer uithield heb ik haar bovenop me laten zitten en als een hijgende amazone heeft ze me zc klaargereden waarbij ik al mijn zaadjes diep in haar kutje heb gedeponeerd.

Na even tien minuten bijkomen en nahijgen door voor de tweede ronde, hierbij verschillende standjes op een relaxte manier afgewerkt om vervolgens op mijn knieen te gaan zitten en mijn staaf weer diep in haar mondje weg te duwen. Terwijl ik zo lekker heen en weer aan het schuiven was begon Tina op een gegeven moment ook mijn prostaat te masseren en toen was er voor mij echt geen houden meer aan. Met volle kracht spoot ik al mijn overgebleven zaad diep achter in haar keeltje weg. Man, man, man wat een heerlijkheid. . .

Achteraf nog even wezen douchen om het wilde zweet eraf te werken en met een voldaan gevoel weer naar huis, wat mij betreft mag dit kleine vrouwtje nog een langdurig verblijf hebben in Hoorn want volgende week ga ik zeker nog even een keertje langs.
 
In de advertentie staat als afkomst 'Zuid-Amerikaans' vermeld. Maar ze is dus Chinees? Bare is niet aangevinkt. Is dat een optie die je via WhatsApp kunt aanvragen of kwam het ter plaatse aan de orde?
 
In de advertentie staat als afkomst 'Zuid-Amerikaans' vermeld. Maar ze is dus Chinees? Bare is niet aangevinkt. Is dat een optie die je via WhatsApp kunt aanvragen of kwam het ter plaatse aan de orde?
Het staat er gewoon hoor Bob "Sex zonder condoom". Maar ze bood het me meteen zelf al aan via de app.
Ik had haar geappt dat ik in de buurt was en graag een afspraak zou willen maken, binnen vijf minuten had ik al antwoord terug met de tijden die ze aanbood en de mededeling dat alles wat op Kinky staat inclusief was maar dat een tip van 30-40 euro voor sex zonder condoom op prijs werd gesteld.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hoorn/7367475-tina
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Al een tijdje werd in aangetrokken door de leuke foto's van Tina op kinky.nl. Door de lovende recensie van @Wim6119 en omdat Hoorn niet al te ver bij mij vandaan is, gisteravond maar eens een afspraak met Tina gemaakt voor een uurtje. Toen ik aankwam was het buiten al donker, maar toen ik in de woonkamer kwam was het daar al bijna even donker, er brandde alleen maar een klein lampje. Achter een gordijn lag een matras op de grond waar het allemaal zou moeten plaatsvinden. Erg ongezellig.
Tina is zeker wel vriendelijk, maar een gesprek met haar is niet mogelijk omdat zij vrijwel geen woord Engels spreekt. Eenmaal uitgekleed en op de matras eerst wat met elkaar zoenen en vervolgens een pijpbeurt om mijn pik stijf te krijgen. Dat was wel lekker, maar niet bijzonder. Tina ging eerst boven op mij zitten en bereed mij enthousiast maar wel wat ruw. Daarom maar verder gegaan in missio. Ik kon haar redelijk hard en diep neuken en ik heb mij zo ook klaar geneukt. In een andere kamer werd ook haar huisgenoot hoorbaar geneukt. Op zich wel opwindend om te horen. Maar ik vond de ervaring als geheel niet voor herhaling vatbaar.

In ieder geval blijkt maar weer eens dat smaken verschillen. Ik vond een uurtje eigenlijk te lang en het blijft voor mij daarom bij een eenmalig bezoek.
 
@robin789 Inderdaad een heel verschil met wat Wim schrijft maar inderdaad smaken verschillen. Maar wat ik wel vreemd vind : Als je via WA contact met haar hebt antwoord ze vloeiend in het Engels en belooft ze (eveneens in het Engels ) gouden bergen.
Was van plan Woensdag te gaan maar moet er bijna 2 uur voor rijden. NA het lezen van jouw bericht kijk ik er toch wat anders tegenaan ineens.
 
Het is de operator die Engels begrijpt of anderzijds zo bedreven is met vertalen dat hij dat snel kan. Dat kan ook echt snel, hoeft niet eens per se via een vertaal app maar kan rechtstreeks in whatsapp.
En Chinees is toevallig of niet, een Aziatische taal die redelijk goed te vertalen is ondanks de Chinese tekens.
Dat is bv anders met Thai, dat is haast onmogelijk om goed te vertalen.
90% of meer (schatting) werkt met een planner, de dames noemen hun operator of boss.
De planner doet zich voor als de dame met hartjes en kusjes en al.
Heeft dus geen enkel nut om daar in mee te gaan.
Je profielfoto als je die al hebt doet ook niet ter zake, ze ontvangen iedereen die betaald.
Dame weet niet wie ze ontvangt behalve mss als je je naam noemt en zegt dat je eerder geweest bent.
Maar dan nog ben je afhankelijk van de planner of hij dit doorgeeft.
Nadat de afspraak gemaakt is stuurt de operator door hoe laat er iemand komt en hoe lang deze blijft plus de gevraagde dienst en prijs.
Als de dame werkelijk de dienst levert waar om gevraagd is zal deze ook uitgevoerd worden.
En daar schort het vaak, ze weten soms zelf niet wat er in de adv staat.
De planner zal mogelijk ja zeggen op diensten die niet aangeboden worden.
Met als gevolg dat dame dat afwijst of probeert er een draai aan te geven.
Betekent niet dat diensten die in de adv staan altijd uitgevoerd worden.
Over het algemeen afhankelijk van met welke groep je te maken hebt.
Wie er achter zitten weet ik niet.
De dames beweren dat het recht van de advertenties bij de (boss) liggen.
Het is niet dat ze niets te zeggen hebben integendeel.
Maar de mentaliteit van deze (bosses) is niet anders dan in China.
De dame bijt wel degelijk van zich af als ze dat nodig vind maar tegelijkertijd zijn ze afhankelijk van hun ivm huisvesting, adv opstellen ed.
Sommige dames zijn slim genoeg om te zien/weten dan hun adv misbruikt wordt voor andere dames, als ze het in de gaten hebben maken ze ruzie met de boss waardoor ze mogelijk al dan niet tijdelijk hun huisvesting verliezen of stante pede te horen krijgen dat ze moeten verkassen.
 
Laatst bewerkt:
Het is de operator die Engels begrijpt of anderzijds zo bedreven is met vertalen dat hij dat snel kan. Dat kan ook echt snel, hoeft niet eens per se via een vertaal app maar kan rechtstreeks in whatsapp.
En Chinees is toevallig of niet, een Aziatische taal die redelijk goed te vertalen is ondanks de Chinese tekens.
Dat is bv anders met Thai, dat is haast onmogelijk om goed te vertalen.
90% of meer (schatting) werkt met een planner, de dames noemen hun operator of boss.
De planner doet zich voor als de dame met hartjes en kusjes en al.
Heeft dus geen enkel nut om daar in mee te gaan.
Je profielfoto als je die al hebt doet ook niet ter zake, ze ontvangen iedereen die betaald.
Dame weet niet wie ze ontvangt behalve mss als je je naam noemt en zegt dat je eerder geweest bent.
Maar dan nog ben je afhankelijk van de planner of hij dit doorgeeft.
Nadat de afspraak gemaakt is stuurt de operator door hoe laat er iemand komt en hoe lang deze blijft plus de gevraagde dienst en prijs.
Als de dame werkelijk de dienst levert waar om gevraagd is zal deze ook uitgevoerd worden.
En daar schort het vaak, ze weten soms zelf niet wat er in de adv staat.
De planner zal mogelijk ja zeggen op diensten die niet aangeboden worden.
Met als gevolg dat dame dat afwijst of probeert er een draai aan te geven.
Betekent niet dat diensten die in de adv staan altijd uitgevoerd worden.
Over het algemeen afhankelijk van met welke groep je te maken hebt.
Wie er achter zitten weet ik niet.
De dames beweren dat het recht van de advertenties bij de (boss) liggen.
Het is niet dat ze niets te zeggen hebben integendeel.
Maar de mentaliteit van deze (bosses) is niet anders dan in China.
De dame bijt wel degelijk van zich af als ze dat nodig vind maar tegelijkertijd zijn ze afhankelijk van hun ivm huisvesting, adv opstellen ed.
Sommige dames zijn slim genoeg om te zien/weten dan hun adv misbruikt wordt voor andere dames, als ze het in de gaten hebben maken ze ruzie met de boss waardoor ze mogelijk al dan niet tijdelijk hun huisvesting verliezen of stante pede te horen krijgen dat ze moeten verkassen.
Ik ben niet helemaal zeker van bovenstaande, ik heb Tina zelf zien appen en een afspraak maken toen ik daar was en klaar was met mijn sessie bij haar.
 
Die geile praatjes zou ik sowieso niet geloven. Ze spraak trouwens amper engels. Als ik jou was zou ik een extra telefoon meenemen om een afspraak te maken met de andere telefoon als het met je eigen nummer lastig gaat.

Ik had een tijd afgesproken, kreeg de straat en het huisnummer. Toen ik daar was kreeg ik geen reactie en werd er niet opgenomen. Ik gaf aan dat ik er was en vroeg of ik moest aanbellen (want vaak willen ze dat niet). Na 10 minuten een bericht met 'ja aanbellen dat had ik toch gezegd?'
 
Tina is blijkbaar op dit moment niet in Nederland, dus ben ik dit keer voor Monica gegaan....die gebruikte het nummer van Tina. De ervaring is vergelijkbaar met die ik met Mi mi had. Monico vind ik wel iets minder knap en was wel iets minder van het tongzoenen (wat ze wel deed)
 
Pffff maar goed dat ik niet gegaan ben. Had ik na 2 uur rijden voor een heel ander persoon gestaan en erger nog misschien helemaal datgene niet wil doen wat haar "regelaar" had toegezegd.
 
Ben ruim een week geleden bij Tina geweest in Amstelveen werd ontvangen door mimi en die dirigeerde mij naar een kamer waar ook monica was ze dachten dat ik voor hun kwam maar liet via mijn telefoon zien dat ik voor Tina kwam na dit misverstand kon ik naar de kamer waar Tina was na door haar hartelijk ontvangen te zijn begonnen met uitkleden daar hielp ze mee na dit alles samen op bed gegaan en begon ze mij te pijpen wat ze lekker deed en na een paar minuten haar op de rug gelecht en begonnen om haar te verwennen wat zo overging in een lekkere vrijpartij na het klaarkomen werd alles netjes schoongemaakt en na een massage voor de 2de ronde gegaan waarna ik later afscheid heb genomen en weer op huis ben aangegaan
 
Vanmiddag bij Tina langs geweest.

De communicatie ging weer erg soepel en vlot
Net als vorige keer bij Linda.
Dus een afspraak was heel snel gemaakt.

Half uurtje afgesproken voor 100 euro.
PZC en CIM was bij de prijs inbegrepen.
Tina is erg aardig en doet absoluut haar best.
Alleen communiceren is erg lastig aangezien ze heel slecht Engels spreekt/verstaat.
Pijpen doet ze absoluut heel goed. Dat was echt genieten!
Beffen was ook aangenaam alleen wel vervelend dat Tina tijdens het beffen constant op haar telefoon zat te kijken en zat te appen.
Het neuken was niet wat ik er van had verwacht.
Ik voelde hoegenaamd niets.
Dus haar poesje is vrij ruim...
Het koste me moeite om de paal stijf te houden.
Dus snel weer overgestapt op pijpen want dat doet ze heel lekker en met veel aandacht.
Doorgegaan tot het hoogtepunt en haar mondje heerlijk volgeblaft.

Tina is vriendelijk en het orale werk is zeer goed maar voor mij helaas geen herhalingsgevaar.
Wordt dus weer wachten tot Linda terug is uit Madrid :)
 
Ik ben er inmiddels ook weer langs geweest en mocht me weer op hetzelfde feest verheugen als de vorige keer (zie eerste bericht in dit topic). Voor mij is deze dame zeker de moeite waard. Lekker bare pijpen en neuken en aan het eind van de rit haar hele zoete schelpje weer volgespoten.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
ik ben hier ook geweest en ze is inderdaad heel aardig en vrolijk maar dat hoort bij show.
en ze is inderdaad wel vaak met haar telefoon bezig.
seks was gewoon goed en ze doet lekker mee maar verwacht geen gfe want ze spreekt geen woord engels.
en ze had ook een beetje haast want de volgende klant komt eraan dus het is ook een beetje lopende band werk.
en de foto's zijn ook niet van dit jaar.
maar ik heb me 2 keer mogen uitsloven met flink hard stoten en in verschillende standjes dus de sex was wel echt goed.
 
Vanmiddag bij Tina langs geweest.

De communicatie ging weer erg soepel en vlot
Net als vorige keer bij Linda.
Dus een afspraak was heel snel gemaakt.

Half uurtje afgesproken voor 100 euro.
PZC en CIM was bij de prijs inbegrepen.
Tina is erg aardig en doet absoluut haar best.
Alleen communiceren is erg lastig aangezien ze heel slecht Engels spreekt/verstaat.
Pijpen doet ze absoluut heel goed. Dat was echt genieten!
Beffen was ook aangenaam alleen wel vervelend dat Tina tijdens het beffen constant op haar telefoon zat te kijken en zat te appen.
Het neuken was niet wat ik er van had verwacht.
Ik voelde hoegenaamd niets.
Dus haar poesje is vrij ruim...
Het koste me moeite om de paal stijf te houden.
Dus snel weer overgestapt op pijpen want dat doet ze heel lekker en met veel aandacht.
Doorgegaan tot het hoogtepunt en haar mondje heerlijk volgeblaft.

Tina is vriendelijk en het orale werk is zeer goed maar voor mij helaas geen herhalingsgevaar.
Wordt dus weer wachten tot Linda terug is uit Madrid :)
Dit dus, ik had vorige week een recentie geschreven over Lucy, die behoord tot dezelfde club. Kort samenvatting:
* Supervriendelijk
* Heerlijk tongzoenen vol overtuige
* PZC was verder helemaal prima
* Neuken gewoon niet lekker ( Voelde ook helemaal niks ). Ik had een Camagra ingenomen dus van een slappe penis was gelukkig geen sprake ;)
* Foto en werkelijkheid komen niet overeen ( jaar of 15 bij optellen ) niet helemaal mijn cup of tea
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Kort geleden bij Tina geweest, via app snel een afspraak gemaakt, bij aankomst was ze alleen.
Aardige en lieve meid alleen jammer geen of slecht communicatie, afgesproken 45 min alles zc.
Thuis een pilletje genomen en bij uitkleden stond er 22 cm op oorlog sterkte.
Eerst een lekkere pijpbeurt waar ze geen moeite mee had en ook goed was, zonder wat te zeggen staat ze op
gaat boven me zitten en en schuift mijn paal zonder pardon naar binnen, ik denk dat ze zich even verkeek op de grote
want lichte pijn op haar gezicht kon ze niet verbloemen. Verder had ze er geen enkele moeite mee ging goed tekeer
waardoor ik een fijn orgasme kreeg. Echter daarna sprong ze ervan af en liep snel naar de badkamer en dat vond ik even
minder, was echt een afknapper. Helaas duurde het allemaal misschien 30 min en stond weer buiten.
Helaas voor mij ondanks alles niet echt een herhaling vatbaar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/tina_7862287
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
het verhaal hierboven voldoet ook aan mijn bevindingen, gisteravond ook bij Tina geweest.... de taal is wel een dingetje maar met Google translate kom je een heel eind, dat heeft ze ook veelvuldig gebruikt tijdens het vooraf chatten via Whatsapp.
ben een uur binnen geweest en daar 180 euro voor afgetikt, maar ik vond het meer dan de moeite waard.
ze liet mij nog het voorverpakte condoom zien waarop ik zei 'niet nodig' dat leek ze zeer te waarderen.
Nadat mij ontdaan had van mijn kleding op het bed plaats genomen en binnen no time had Tina mijn jongeheer in haar mondje, het pijpen was prima, vol overgave. daarna ging ze op mijn jongeheer zitten die inmiddels op sterkte was, en binnen no time was die in haar natte grotje verdwenen... Niet snel daarna verschoot ik mijn kruit.
daarna heeft ze me heerlijk gemasseerd (aanrader!) en na afloop nog een keer een handmatig hoogtepunt! al met al zo'n 50 minuten binnengeweest.
Prima dus.
Herhalingsgevaar? Ja!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/tina_7862287
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik vond het zwaar tegen vallen.inderdaad cominiseren gaat heel moeizaam pijpen is nog wel van degelijke kwaliteit maar beffen of vingeren is er niet bij want ze heeft er een dikke pruik op staan van een paar weken tz heel moeizaam .het is het geld niet waard .voor mijn geen herhaarling
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan