Recensie Tina/Susi, Utrecht (voorheen Tilburg, Rotterdam, Den Haag, Zwolle, Deventer) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rickdekoning

Meubelstuk
1.051
20/08/21
1.489
30
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/deventer/7162340-susi
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ja nu in Deventer maar als het goed is vrijdag in Rotterdam... Dus ik plaats mijn recensie lekker in Zuid Holland....
Susi is niet het meisje van de fotos... Maar veel mooier.
Prachtig gezicht, prachtige lach, leuk spontaan schatje.. droom meisje..... Ja, ik geef toe ik ben best wel een beetje verliefd.
Maar sharing is caring dus deel ik haar met jullie.....
 
Hoe bedoel je? De meeste latinas zetten niet hun eigen foto. Ik loop normaal ook weg als het niet het meisje van de foto is.
Maar bij catfishing is de foto beter dan de werkelijkheid. In dit geval is de werkelijkheid veel beter dan de foto.
Het is ook nog eens een verschikkelijk leuk spontaan meisje.
Diegenen die mijn reviews lezen weten dat ik mijn best doe om eerlijke respectvolle reviews te geven. Ik ben er ook eerlijk over dat ik een zwak heb voor dominicanas ? Deze dame is echt een van de leukste die ik heb meegemaakt.
 
Ik weet het wel maar ik schrijf er nooit over. Wat dames met wie doen is hun keuze....
Ik kan alleen vertellen dat ze mij uitstekend behandelt....en ik een hele goede klik met haar heb.
Ze is overigens naar Tilburg gegaan...ondanks de afstand ga ik morgen toch maar op reis....
 
Laatst bewerkt:
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik ben er vandaag geweest. Er zijn meerdere dames in het pand. Volgens mij was het echt niet Susi waarmee ik seks heb gehad, al beweerde zij dat ze wel Susi was. Want de dame zag er veel minder goed uit dan op de foto's. Bij binnenkomst zag ik dat niet gelijk omdat ze een jurk aanhad. Na het uitkleden bleek ze een buikje te hebben en slappe borsten. Ze zeikte al na 5 minuten over klaarkomen. Ook dat is anders dan de vriendelijke dame die hier werd beschreven. Als je er dus de eerste keer heen gaat, kan het zomaar zijn dat je een dame voorgeschoteld krijgt die op dat moment beschikbaar is.
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik ben gisteren nog een keer langsgeweest ? :love:.

Jammer dat ze deelt met haar vriendin. Maar de echte susi is echt heel leuk.....ik kan alleen maar zeggen, vraag vooraf een foto..... en als je langs gaat en het is geen bloedmooie Latina dan niet naar binnen gaan.... of vragen de andere meisjes te zien. Dan kies je het engeltje met grote ogen uit :)

LOL ik wil graag dat ze success heeft hier, anders gaat ze weer in een ander land werken en dan zie ik haar weer een hele tijd niet ? Ze is nu naar Rotterdam.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan