Recensie Tina, Utrecht 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Flip84

Wandelaar
33
26/09/21
26
5
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/4383161-tina#overview
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hoe vaak komt het voor dat de dame die de deur voor je opent er exact zo uitziet als op de foto's? Net zo knap en,sexy. Niet ouder of dikker. Vandaag had ik het genoegen dat dit me weer een keer mocht overkomen. De betoverende Tina droeg zelfs het sexy fluorescerend gele setje dat ook op twee van haar foto's op kinky te zien is.

Ze nam de tijd voor een praatje en schonk een glaasje fris voor me in toen ik uit de douche kwam. Ze heeft een lekker poesje en liet zich gewillig likken. Na een kleine tien minuten vond ze het tijd om mijn kleine vriend oraal te verwennen. Dat deed ze met overgave. Het hoogtepunt kwam helaas toen hij even niet in haar mond zat, maar had niet het idee dat ze het bezwaarlijk had gevonden als ik in haar keeltje had gespoten.

Vermoed dat ze een drukke dag had. Ik had haar aan het eind van de ochtend geappt en keek geregeld op m'n telefoon of ze al gereageerd had. Ze was vaak rond het hele uur even online en daarna weer een uur of anderhalf uur offline (aan het werk gok ik). Toen ik aankwam, zag ik een man de flat verlaten die op mij de indruk wekte daar met hetzelfde doel te zijn gekomen als ik. Geen prettig idee dat ik al nummer zoveel was die dag, maar kan ik niet zeggen dat Tina de indruk wekte er geen zin in te hebben hoewel ze me naar mijn finish wel kordaat naar de douche dirigeerde toen ik haar weer een beetje begon aan te raken.

Tina doet me denken aan Sonia, een van m'n (voormalige) favorieten. Die draagt ook kousen (ik vermoed omdat ze dan minder vaak haar benen hoeft te scheren) en vraagt dezelfde bedragen voor en half en een heel uur. Sonia heeft helaas niet meer het slanke lijfje van pak 'm beet 5 jaar geleden waardoor ik wat moeite heb met haar prijsstelling. Tina's fysiek spreekt meer tot mijn verbeelding. Hoewel ik me meer dan eens heb voorgenomen nooit meer boven de 100 euro voor een half uur (waarvan de seksuele handelingen vaak nog geen 20 minuten in beslag nemen) neer te leggen, sluit ik nieuw bezoekje aan Tina toch niet uit ;-)
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik herken bovenstaande helemaal :D heb haar afgelopen zondag bezocht, ze was zaterdag in NL aangekomen, had Tina wel es vaker bezocht, wel een anderhalf jaar geleden, ze zat toen Amsterdam Osdorp.. Toen ik voor haar deur stond en ze open deed, moesten we beide tegelijk lachen, ze herkende me nog? gelukkig maar!
Na een drankje te hebben gekregen, ik mocht kiezen, water, cola of wat anders, nou superlief van haar, toen snel de douche in en hopla terug richting slaapkamer!
Ze had een prachtig setje aan, ik mocht haar uitpakken, ze voelt heel fijn aan, super naturel, geen tattoos en andere versieringen! haar borsten zijn ook 100% naturel, heel fijn!!
Het zoenen is top met deze dame, een echte GFE en inderdaad alle foto's kloppen die ze bij haar advertentie had staan...
Ze begon me al snel te zuigen, en dat was zo fijn, afwisselend met echt lekker deepthroath waarbij ze je plagend aankijkt met die waanzinnig mooie ogen en mond
Voor ik het wist kwam mijn ontlading terwijl ik best nog diep in haar mond zat, ze schrok hier wat van en trok zich toen wel terug, afijn ben heerlijk klaargekomen, ze maakte de boel even wat schoon met wat papieren doekjes, waarna we een leuk gesprekje hadden:)
Heb haar gevraagd om een massage, nou en dat kan ze!! Heerlijk lekker ontspannend met de juiste aanrakingen...
Voor ik het wist was het uurtje voorbij en moest ik weer richting badkamer en aankleden maar weer.. voor mij geen vraag of ik haar weer wil bezoeken, maar wanneer hahaha dat is meer de vraag! hier moeten we zuinig op zijn:love:
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs bezocht. Ik ben voor Corona vaak bij haar geweest. Ik had altijd een goede tijd met haar. Geen gedoe, geen drama. Ze doet haar best om je te plezieren.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.350
Berichten
723.001
Leden
33.339
Nieuwste lid
TeunDijk
Terug
Bovenaan Onderaan