Recensie Tineke, RVP, Made 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1620

Stamgast
Forumpionier
565
24/07/21
2.247
37
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.rvpgirls.nl/nl/tineke/53623
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Uit een drietal vrouwen voor de lange (1.80m) Tineke gekozen. Op de kamer gekomen begon ze na het wassen meteen te tongen. Dus dat zat wel goed. En niet zo'n beetje ook. Ik kreeg haar hele tong :p Tineke heeft een paar heerlijke jetsers waar ik lekker mee gespeeld heb. Het is gewoon een lieve, heerlijke geile vrouw. Ze staat voor alles open. Gaat bijv. op haar hurken zitten om je te pijpen. Verschillende standjes gedaan zoals missionaris, cowgirl en in doggy heb ik haar langdurig geneukt. 69-en, Beffen en vingeren kon ze ook apprecieren en daar heb ik dan ook uitgebreid de tijd voor genomen. Op het einde heb ik haar gebeft en mezelf klaargetrokken. Daarna heeft ze mij schoongemaakt en hebben we nog lekker getongzoend. Prima vrouw ook qua uiterlijk die het helemaal waarmaakt!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.rvpgirls.nl/dames/tineke3
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Van de week voor de tweede maal met Tineke afgesproken. De vorige date met haar was me dusdanig goed bevallen dat ik een herhaling wel aandurfde! Tineke is lekker lang en heeft een heerlijk lichaam. Daarnaast kan ik goed met haar lachen, pijpt ze goddelijk en weet ze mijn tong ook te waarderen als ik haar aan het verwennen ben. Een gewoon praatje houden kan ze prima evenals lekker lang tongzoenen! Op advies van Tineke denk ik dat ik de volgende keer een trio met Kim overweeg, superspannend want dat heb ik nog nooit gedaan!
 
Een algemeen vraagje over RVP (ik wil er geen topic voor openen, niet belangrijk genoeg), maar wat mij opvalt is het volgende:

Onze relaxprijzen/basistarieven worden tijdens uw bezoek ,voorafgaand telefonisch (+31162688084) of via whatsapp (+31623014930) aan u medegedeeld.

Volgens mij zijn zij de enige in NL die dit beleid hanteert. Waarom eigenlijk, en kun je voor verrassingen komen te staan?
 
Ik heb eigenlijk niet echt een idee waarom ze dat zo doen. Het is volgens mij wel zo dat ze hun prijzen redelijk stabiel houden. Tot voor deze lock down heb ik voor een uurtje plezier met 1 dame 150 euro neergeteld en extra's reken je met de dame op de kamer af. Wat mij betreft dus niet echt verrassingen.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.rvpgirls.nl/dames/tineke3
Totale kosten (in euro)
160 (PZC+50)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag Tineke bezocht, was een heerlijk uurtje. Ze is echt een verademing, heel ontspannen begint ze het spel al bij binnenkomst op de kamer en na gedoucht te hebben belanden we op bed. Dat werd echt geweldig, heerlijk en lekker. Ze doet haar naam eer aan, (Tien)eke: ze is echt een 10 waard.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.rvpgirls.nl/dames/tineke3
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Als je van lange vrouwen houdt rond de 50 met wat dirty talk en gekreun dan kun je een poging wagen. Ze is aardig en open, maar ik had niet de klik. Kan gebeuren.
 
Een algemeen vraagje over RVP (ik wil er geen topic voor openen, niet belangrijk genoeg), maar wat mij opvalt is het volgende:

Onze relaxprijzen/basistarieven worden tijdens uw bezoek ,voorafgaand telefonisch (+31162688084) of via whatsapp (+31623014930) aan u medegedeeld.

Volgens mij zijn zij de enige in NL die dit beleid hanteert. Waarom eigenlijk, en kun je voor verrassingen komen te staan?
Geen app gezien, maar staat idd op website.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan