Recensie Ting, Breda 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

M84

Newbie
7
11/09/21
5
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/1625425-ting
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs bij Ting langs geweest. Beetje aparte locatie wel, is eigenlijk soort studentencomplex tenminste dat is wat Google mij vertelde, maar uiteindelijk allemaal goed gekomen. Parkeren geen probleem, op 50 meter lopen gigantische parkeerruimte, voor de deur parkeren is niet toegestaan.

Ik kreeg geen cent van de prijs af, wil soms nog weleens lukken maar afijn half uurtje zc 150e. Lekker vrolijk en vriendelijk ding doet prima haar best. Ze deed wel een uitgebreide lul inspectie voor de daad, bijna bestuderend als een studente :LOL:. Ze is inderdaad lekker slank, maar ook weer niet skinny. Ik houd wel van dat laatste, haar benen waren (van boven) iets dikker, maar was niet storend. Ik ben echt van de skinny benen, meeste mensen misschien juist dikke tieten, maar die heeft ze totaal niet, twee uitstekende erwten en dat is het. Voor mij niet echt storend.

Afijn ze laat je lekker je gang gaan zonder hele tijd op de klok te kijken, verschillende standjes allemaal prima, tongzoenen doet ze niet, zoenen wel. Pijpen ben ik niet zo van, is meer ritueel om te beginnen voor mij, maar bij haar is het de helft van de tijd likken aan je lul en ballen, en de andere helft echt pijpen. Verder best wat tattoos maar dat vind ik eigenlijk wel leuk. En een harige poes, geen jaren 70 bos met overal haar maar wel een mooi bosje, daar hou ik wel van. Vlak vooraf het tijdstip krijg je foto's/details over hoe naar de locatie te geraken maar dat was allemaal geen raket wetenschap.

Op de foto's ziet haar gezicht er wat raar uit, maar dat komt door die verjongingsfilters die ze gebruiken om de meiden er jonger uit te laten zien. In het echt heeft ze misschien geen modellen gezicht maar ze is niet lelijk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan