Tippelen in Limburg?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
....En hoe gaat de cardate op klaar lichte dag ? Alleen pijpen kan me wel voorstellen, maar neuken zal lastig worden, mits je gezien wil worden.

Ik weet uit eigen ervaring, er praktisch in de meeste gevallen altijd wel iemand op klaarlichte dag ergens is. Dan heb ik het niet over hun pooier.
 
Kan makkelijk hoor,,beetje rustig plekje,en niemand gaat in de auto kijken,en doen ze dat wel lopen ze snel door. Ga jezelf maar na..ga jij zomaar in een auto kijken..en doe je het wel en er liggen er twee te pompen dan ben je er toch meteen vandoor,of neem jij hem ter hand.
 
Ik ( miss. Andere niet ) lig dan niet strak boven op de dame.

Er zijn van die gluurders die kicken er juist op, als ze denken iemand bezig te zien. Ik heb me door een maat laten vertellen dat zulke altijd een verrekijker bij zich hebben. Zal niet snel gebeuren waar indenciteel een cardate plaats vindt. Ze zullen best een of twee vaste plekjes hebben waar ze gaan afwerken.
 
Oke bedankt. Hoe gaat het dan eigenlijk in z'n werk daar? Ben wel eens in Aachen geweest en daar was vrij duidelijk bij wie je moest zijn

Dat is bij junks rondom stations minder duidelijk tegenwoordig. Je zult ze zelf aan moeten spreken. Junks hebben altijd geld nodig, dus vrouwelijke junks zijn vaak wel in voor iets doen tegen betaling. Kans is er natuurlijk wel dat ze je rippen, er vandoor gaan nadat je geld hebt betaald. Door de drugs zijn veel junks niet heel betrouwbaar op dat vlak.

De tijden dat veel grote steden tippelzones hadden vol met junks, dat is wel voorbij. Heroine is niet meer zo populair als dat het vroeger was.
 
Jong. 18,19,20 zoiets. Ik heb ze aangesproken,maar zag in mijn ooghoek een bontkraag op een scooter,dan vertrouw ik het al niet meer,loverboy praktijken werk ik niet aan mee.
 
Meeste waren junky's, bij degene waar je zelf nog de spuit moet uittrekken,kon je toen al voor 15 euro terecht. Andere begonnen bij 25 euro. Niet junky begon bij 50 euro.
 
ow je bedoeld die van de Bontkraag> Heb het er wel over gehad,tot ik in mijn ooghoek de Kraag zag staan. Prijs was super goedkoop voor een meisje zo mooi als zij,dus dat is een loverboy die bepaalt de prijs,lekker laag houden zodat hij snel zijn zakken kan vullen met misbruik van dit meisje...dan haak ik af....sex zoveel in je leven als je kunt,maar alleen met personen van 18 jaar en ouder,en die daar bewust en geheel vrijwillig voor kiezen...Ik zal maar niet hier typen wat ze met die Kraag moeten doen..dus als jezelf ook wat fatsoen hebt,ga je niet met zo'n meisje in zee..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan