Ik heb woensdag een mooi ritje gemaakt op zoek naar de lekkerste straathoertjes in Duitsland. Viel niet echt mee gezien de timing: tussen 11:00-15:00
Münsterstrasse Essen:
Er staan nog enkele afgeleefde caravans, aan het typische afval dat er ligt denk ik wel dat er nog actie is later op de avond, rond het middaguur niemand te zien.
Kirmesplatz Essen:
Dame of 10, 1 transformer. Niet direct iets waar ik m'n kruit op wou verschieten.
Wel 1 heel geil tafereel gespot, een grote zwarte man die een hoertje mega hard aan het doggen was, gewoon de motorkap open in 1 vd hokjes, maar je kon best mooi mee volgen. Mega geil. Thx bro voor deze actie.
In de caravans zaten maar 2 dames, de meeste stonden achteraan aan de auto/wandelaars cabines.
Stahlstrasse Essen:
Hier ook maar even een stop gemaakt. Best een leuk sfeertje, verder kan je er heel kort over zijn, overdag heel weinig te beleven, er zaten 4 a 5 dames, op zich allemaal van een aanvaardbaar niveau, maar ik kwam voor het typische straathoertje. Gewoon uit interesse eens langs de stahlstrasse gereden.
Geestemünderstrasse Keuken:
Geen idee of ik op de juiste plaats aan het kijken was, ten Westen op de kruising met de Neusser Landstrasse? Hier was een parking maar volgens mij wordt hier niet (meer) getippeld, of toch zeker niet overdag.
Moeders met kleine kinderen, bejaarde vrouwen om te gaan wandelen in het bos etc. Lijkt me niet dat deze plaats actief gebruikt wordt.
Robinien weg Keuken:
Stonden achteraan in het bos 3 bestelwagens die duidelijk gebruikt worden door hoertjes. Echter niet zo vroeg op de dag, ik verwacht wanneer de zon onder gaat dat de actie hier kan beginnen. Dit is wel de meest shady plaats van alle plaatsen die ik bezocht heb. Heeft echter wel iets geils om een vrouw kunnen af te rijden op deze locatie.
Am Eiffeltor Keulen:
Het viel me op dat er 2 politie combi's de hele tijd aan het rond rijden waren en regelmatig iemand aan de kant zette, dit even als extra info. Heb er zelf niet meteen last van gehad, en ze moeten mij zeker met de buitenlandse nummerplaat meermaals hebben zien terugrijden, stoppen, praten met de hoertjes... Ik denk dus niet dat ze voor de hoerenlopers kwamen.
Zeer groot aanbod aan caravans, een dame of 8 aanwezig. Staat geen enkele propere caravan meer tussen, allemaal vuile afgeleefde rommel. Best een raar zicht om daar dan half-naakte vrouwen achter de ramen te zien liggen.
De meeste vrouwen waren echt wel het MILF type.
Uiteindelijk in het tankstation iets gaan halen om te drinken, Roemeense dame in 1 van de laatste caravans stond de hele tijd te lonken, uiteindelijk na wat slap gepijp voor €30 haar grote tieten onder gespoten. Voor de prijs en de beleving van een dagje hoeren spotten nog wel tevreden huiswaarts kunnen rijden.
Ik denk dat dit rondje tijdens de avonduren wel heeel anders kan uitdraaien en veel spannender kan zijn!
Als je maar 1 locatie wil doen zou ik dan toch de Kirmesplatz aanraden, de kans dat je hier iets naar je gading gaat vinden is volgens mij het grootst. Ook de keuze tussen verschillende opties om de dame eens onder handen te nemen. (Auto, caravan, wandelaars plaats, buiten tegen de wagen,...)
En heb je dan hier niets gevonden dan heb je op 5-10min de Stahlstrasse waar je je zaad nog kan achter laten. De sfeer in de Stahlstrasse was ook best leuk.