Tippelzone Nijmegen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dunkirk

Newbie
Forumpionier
8
08/07/21
6
1
Beste mede-wandelaars,

Ik heb een bezoek op aan een tippelzone al een ruime tijd op mijn bucketlist staan, en nu ben ik toevallig binnenkort in de buurt van Nijmegen.
Gezien onze vriendelijke vrienden van hookers besloten hebben om er mee te stoppen en ik er bijna niks over te vinden valt hoop ik dat een van jullie mij wat meer info kan geven zoals:
Kostsen
De toppers mochten die daar zijn
Algemene ervaring

@admin, mocht dit onder het verkeerde rubriek staan, graag verplaatsen.

Alvast bedankt.
 
Het enige wat ik er over weet, als inwoner van het Nijmeegse, is dat de tippelzone niet veel voorstelt. Het aanbod is erg mager en wat er loopt is vaak niet veel soeps
 
Ik ben daar ook wel eens geweest, het is een en al treurnis. Het kost honderdduizenden euro's per jaar om die zone open te houden, onvoorstelbaar dat daar zoveel gemeenschapsgeld naar toe gaat. Het is echt een zone dat op sterven na dood is.
 
Na de sluiting van Utrecht ook heel benieuwd naar ervaringen van de TZ in Nijmegen. Mochten er wandelaars zijn die wat ervaringen hebben met specifieke dames daar dan hoor ik dat graag. Eindje rijden en ik zoek het voorlopig even dichter bij huis.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan