Tippelzone, Nijmegen

CUMCUM

Meubelstuk
Oudgediende
Supporter
12 aug 2021
3.346
3.439
Fuckcity
Staan buiten,afwerken binnen in de loods.Vroeger liepen buiten de zone wel eens jonge meiden,studentes. Geen pro,mee naar de studenten kamer,heb er toen veel aan mijn vork geprikt.

• Leuk
Waarderingen: DonaldDucky

CUMCUM

Meubelstuk
Oudgediende
Supporter
12 aug 2021
3.346
3.439
Fuckcity
Klopt wel,maar sluiten is ook niet echt een optie,deze verslaafde vrouwen,moeten toch dagelijks hun dope hebben.Dus dan verplaast het zich buiten het zicht van de instantie's.Want stoppen is voor deze dames geen optie.Maar het is inderdaad mens onwaardig zulke afwerkplekken,met verslaafde.Vroeger waren de meeste dames op de tippelzone's niet verslaafd,ja misschien aan het geld.

Anaal.ist

Stamgast
Oudgediende
1 jul 2021
828
595
Amsterdam
fetlife.com
Klopt wel,maar sluiten is ook niet echt een optie,deze verslaafde vrouwen,moeten toch dagelijks hun dope hebben.Dus dan verplaast het zich buiten het zicht van de instantie's.Want stoppen is voor deze dames geen optie.Maar het is inderdaad mens onwaardig zulke afwerkplekken,met verslaafde.Vroeger waren de meeste dames op de tippelzone's niet verslaafd,ja misschien aan het geld.
Hebben ze daar tegenwoordig geen gratis verstrekte methadon voor?

Ice

Meeloper
Oudgediende
3 jul 2021
29
39
Nijmegen
Zag er van de week een jong roodharige dame, stond te kletsen met een andere dame, vroeg of ze ook wat deed maar ze reageerde niet echt maar die andere dame zei, ja voor 30, maar die dame kende ik en dat is een vals kreng dus ik geloofde haar niet direct

Robbie4

Newbie
3 apr 2022
3
0
Zag er van de week een jong roodharige dame, stond te kletsen met een andere dame, vroeg of ze ook wat deed maar ze reageerde niet echt maar die andere dame zei, ja voor 30, maar die dame kende ik en dat is een vals kreng dus ik geloofde haar niet direct
Wat voor tijd zijn er dames aanwezig?

CUMCUM

Meubelstuk
Oudgediende
Supporter
12 aug 2021
3.346
3.439
Fuckcity
Vroeger wel,maar ik ben er al heel lang niet meer geweest,dus kan ik je daar niks over vertellen.Rij er gewoon eens een keer langs,of misschien zijn er hier collega's die meer info kunnen geven.