Tips over webcam werk voor vriendin?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn vriendin heeft het plan om webcam werk te gaan doen
Waar moet ze op letten?
Dat ze niet zonder plan begint: als beginnend model krijg je vaak een tijdelijke hogere plaatsing op de sites, zou zonde zijn die te verpesten omdat je niet weet waar je mee bezig bent.
Wat zijn goede sites want er zijn er zoveel?
Er zijn niet per definitie goede of slechte sites. Er zijn wel sites die beter bij een bepaalde stijl van webcammen passen. De kunst is dus eigenlijk om eerst je research te doen en uit te vinden welk type model ze wil zijn
En wat zijn de eventuele valkuilen?
Er zijn heel veel valkuilen, inconsistent zijn is waarschijnlijk de grootste.

Laat haar zelf haar research doen! Waarom stel jij de vraag hier en stelt zij de vragen niet zelf? En dan bij voorkeur op een plek waar ze die aan andere webcammodellen kan stellen.

Dat ze niet zonder plan begint: als beginnend model krijg je vaak een tijdelijke hogere plaatsing op de sites, zou zonde zijn die te verpesten omdat je niet weet waar je mee bezig bent.

Er zijn niet per definitie goede of slechte sites. Er zijn wel sites die beter bij een bepaalde stijl van webcammen passen. De kunst is dus eigenlijk om eerst je research te doen en uit te vinden welk type model ze wil zijn

Er zijn heel veel valkuilen, inconsistent zijn is waarschijnlijk de grootste.

Laat haar zelf haar research doen! Waarom stel jij de vraag hier en stelt zij de vragen niet zelf? En dan bij voorkeur op een plek waar ze die aan andere webcammodellen kan stellen.
Dank je wel

Ik heb hier een account, zij niet, ik weet niet of het mogelijk is om op hetzelfde ip adres 2 accounts aan te maken, anders zou ze er eventueel hier er een kunnen openen

Inderdaad consistent zijn. Een bepaalde niche opzoeken en daar ook (lange tijd) bij blijven.
Het opbouwen van een schare fans gaat langzaam. Maar hoe meer gefocust ze is, des te trouwer de fans zijn.
Verwacht niet gelijk gouden bergen. De eerste maanden (misschien wel jaar) levert het echt nauwelijks iets op. Ze moet er héél veel tijd in investeren

Ja, klopt. Dames die een instant succes zijn komen echt heel weinig voor.

Ze moet ook niet vergeten: The internet is forever!
Camshows worden opgenomen en op tube- en download sites geplaatst, ze zal herkend kunnen worden, familie en omgeving zal erachter komen, enz. Niets meer aan te doen, nooit meer uit te wissen.

Wat het meeste geld opbrengt is onlyfans doen en je members teasen en verliefd laten worden. Dan als er genoeg volgers zijn, beperkt vip dates aanbieden tegen gestoord hoge prijzen (desnoods tegen opbod). (Valse) Schaarste laat toe dit uit te spelen en zo rijf je bakken goud binnen.

Success

Ja, klopt. Dames die een instant succes zijn komen echt heel weinig voor.

Ze moet ook niet vergeten: The internet is forever!
Camshows worden opgenomen en op tube- en download sites geplaatst, ze zal herkend kunnen worden, familie en omgeving zal erachter komen, enz. Niets meer aan te doen, nooit meer uit te wissen.
Hmm dit is denk ik iets waar ze niet op zit te wachten

Wat het meeste geld opbrengt is onlyfans doen en je members teasen en verliefd laten worden. Dan als er genoeg volgers zijn, beperkt vip dates aanbieden tegen gestoord hoge prijzen (desnoods tegen opbod). (Valse) Schaarste laat toe dit uit te spelen en zo rijf je bakken goud binnen.

Success
Tuurlijk joh en hoe kom je aan die members/volgers? Die komen uit de lucht vallen zeker?
Daarom is één van mijn adviezen goed onderzoek doen en vooral adviezen bij de modellen zelf inwinnen, want als het toch allemaal zo simpel was om echt bakken goud binnen te halen...

Hmm dit is denk ik iets waar ze niet op zit te wachten
Dan kan ze er beter nog eens goed over nadenken.

Laatst bewerkt:
Tuurlijk joh en hoe kom je aan die members/volgers? Die komen uit de lucht vallen zeker?
Daarom is één van mijn adviezen goed onderzoek doen en vooral adviezen bij de modellen zelf inwinnen, want als het toch allemaal zo simpel was om echt bakken goud binnen te halen...

Dan kan ze er beter nog eens goed over nadenken.
Misschien een domme vraag maar dit valt niet te omzeilen?

Ik zou er niet aan beginnen vandaag de dag.

Nou ben ik geen AI liefhebber of hater, maar de laatste tijd is er wel een kleine doorbraak geweest in de AI cam-girls. Live generatie van een ongelooflijk (letterlijk en figuurlijk) lekkere vrouw en dan de aangepaste stem van een ... persoon erover heen die live meepraat.

Ik geef het een jaar voordat dit de normale vrouw overneemt. Niet dat dit betekend dat 'echte' vrouwen geen kans maken maar de kans dat je als nieuwbeginnende gaat doorbreken is minder groot en dat zet je tegenover dat je voor altijd op het internet vindbaar zult zijn.

Als ze hier rijk mee wilt worden gaat de geiligheid er snel vanaf denk ik. Dan is het gewoon keihard werken.
Je zal iets van een studio moeten hebben. Een geluidsdichte ruimte, professionele verlichting, camera, hardware en software.
Dames die dit professioneel doen broadcasten op 4 sites tegelijkertijd en zijn de ganse tijd bezig om klanten tokens te ontfutselen. Je rooms zullen voornamelijk bezocht worden door stille rukkers, veel opdringerige eikels, een handje vol slijmballen en af en toe een betalende klant. Mits je wat te bieden hebt en een beetje populair bent. Anders komt er helemaal niemand.

Voor wat ik weet is er één Nederlandse dame die hier een flink verdienmodel van heeft weten te maken met wereldwijd succes, maar die heeft dan wel als handelsmerk dildo's ter grootte van een tuinkabouter anaal inbrengt. Ze opereert onder de naam "siswet19" en is overal op het net te vinden. Voor altijd.

Dus dat.

Als ze hier rijk mee wilt worden gaat de geiligheid er snel vanaf denk ik. Dan is het gewoon keihard werken.
Je zal iets van een studio moeten hebben. Een geluidsdichte ruimte, professionele verlichting, camera, hardware en software.
Dames die dit professioneel doen broadcasten op 4 sites tegelijkertijd en zijn de ganse tijd bezig om klanten tokens te ontfutselen. Je rooms zullen voornamelijk bezocht worden door stille rukkers, veel opdringerige eikels, een handje vol slijmballen en af en toe een betalende klant. Mits je wat te bieden hebt en een beetje populair bent. Anders komt er helemaal niemand.

Voor wat ik weet is er één Nederlandse dame die hier een flink verdienmodel van heeft weten te maken met wereldwijd succes, maar die heeft dan wel als handelsmerk dildo's ter grootte van een tuinkabouter anaal inbrengt. Ze opereert onder de naam "siswet19" en is overal op het net te vinden. Voor altijd.

Dus dat.
Ja ze wou het hier op mijn flatje doen in de slaapkamer dus dan wordt dat al lastig, ze ziet er goed uit daar zal het probleem niet liggen
Siswet ken ik wel ja, dat zie ik mijn vriendin niet doen

Ze heeft hbo social work, genoeg werk in te vinden zonder dat je eeuwig met je blote kont op internet staat

Er zijn ook een aantal fora met zeer veel info, maar wanneer je daar uit naam van je vriendin vragen gaat stellen wordt je waarschijnlijk volledig afgebrand.

Op het internet gaan met je blote kut? Nee nooit, dan liever een paar goed betalende heertjes wat niemand weet.( Zou ik doen als ik jonge meid was en mijn cash aan wou vullen)

Van de wat?! Ben maar MBOer hé😄

Op Stripchat kunnen de meiden wel zelf instellen of ze opgenomen willen worden. En of je een opname van de privechat maakt. Maar iemand die een beetje handig is met computers kan dit wellicht omzeilen. En tegen een camera op het scherm doe je natuurlijk ook niets.

Hey maar ehhhh HBO en dit niet van te voren zelf kunnen verzinnen?🙈
Wij hebben daar beide niet bij stil gestaan dat kan toch, soms zie je dingen over het hoofd daarom ben ik blij met de tips hier anders had ik het ook niet hoeven te vragen
Van de wat?! Ben maar MBOer hé😄

Op Stripchat kunnen de meiden wel zelf instellen of ze opgenomen willen worden. En of je een opname van de privechat maakt. Maar iemand die een beetje handig is met computers kan dit wellicht omzeilen. En tegen een camera op het scherm doe je natuurlijk ook niets.
Daarom, we gaan dat risico niet nemen

Terug
Bovenaan Onderaan