Recensie Tokyo, pieter vanderdoncktdoorgang 2R 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

blackice

Wandelaar
35
20/09/24
62
18
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Ja, ze zag er al van het begin mooi uit, maar eerst even dit getest ( https://www.girlsreview.nl/threads/kim-pieter-vanderdoncktdoorgang-9r.66125) en dan naar deze dame gegaan... toen ik binnen ging kwam kim er ook aan om een praatje te doen, maar ik wou service... en Kim mocht het schudden....
Ik ben even op zoek gegaan voor ik binnen ging in resenties.... maar niks gevonden.... Dus effe wagen voor ne 50
Awel Tokyo is een zotte doos... en het is efkes aftasten, maar ik kwam voor te betasten, ze zegt een spaanse te zijn... ok accepted... maar echt een zotte doos...het was in het begin zo van, ge hebt ne collega bedrogen, ge waart bij haar.... nu van dat soort spelleke's hou ik... en het was goed... ik wou wat plezier, wat strelen...
zij wou me laten klaarkomen... alles op alles.... Met ween hoop dirty talk erbij....
Zuigen, heel goed.
Dan handjob met wat olie der op... ik heb me zwaar moeten inhouden. man die heeft leuke technieken om een kei zalige handjob te geven... en neem va le aan, ik heb er al veel laten doen....
Maar het is net de dag van de week om klaar te komen, heb ik ook duidelijk gemaakt.... en dan krijg je zo de woordjes "edging" oogje open, oogje dicht, grim op haar gezicht..... en de jos was er ni goe van...
ik heb ze duidelijk gemaakt dat de sessie over was....'t was al 25 minuten... (anders had mijne jos nog aan't spuiten geweest in Gent.

Ge moet van een zotte doos houden, maar service is echt wel top.

Terug
Bovenaan Onderaan