Top dvp’s van 2021

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hornyjohn

Vaste klant
Forumpionier
193
05/07/21
334
1
Omdat door de lockdown het legaal bezoeken van dames en in mijn geval gangbang's voor dit jaar wel over is begin ik alvast met mijn lijstje van dames die ik nog even in het zonnetje wil zetten voor de bewezen diensten.

@AmberAnnabel , blonde Eva, kleine Eva, alle drie ontmoet bij gangbangs in Rotterdam.
Ruby die samen met Amber Annabel een gangbang hield in Leiden.

Chanel en Valerie beiden leiden prive.

Olesya, Oekraïense dame, privé 3 keer bezocht in Voorburg

Bucketlist voor 2022, Vienna, Leiden prive en Fleur, Diana secret, Den Haag, een feestje bij Ramontiek met Meryem.

Fijne feestdagen alvast en geil 2022

Graag zie ik ook jullie top lijstje van het afgelopen jaar en eventueel ook je bucketlist.
 
Laatst bewerkt:
Mijn jaar zit er qua wandelen weer op. In lockdown begonnen en in lockdown geëindigd. Daartussen 9 verschillende privehuizen bezocht, waarvan 3 voor het eerst. Voor het eerst een dame voor de derde keer bezocht, trio's gehad waarbij ik met beide dames tegelijk begon (eerder altijd eerst 'opwarmen' met één dame), voor het eerst een vinger in de poeperd gehad en voor het eerst een date zonder condoom (wel PZC, niet geneukt).

Dit is de top 5 van het afgelopen jaar:
1. Sanne - Rendez Vous Prive (helaas gestopt)
2. Bella - Privehuis Almere
3. Jaimy - Rendez Vous Prive
4. Marina - Diane's Secret
5. Wendy - Diane's Secret

En een speciale vermelding voor Sabina. Zij is mijn all time topper onder de niet-Nederlands sprekende dames en de dames in de thuisontvangst. Ik heb haar dan ook 3 keer bezocht, meer dan enige andere dame. Redster in nood tijdens die gruwelijke lockdowns!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan