WHEM Vanessa, Breda

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Loopt al lang mee, flying circus, over het algemeen geen slechte recensies. Ik bezocht haar niet maar er zouden draadjes van moeten zijn. Zie deze niet terug hier en op Hookers niet meer bereikbaar.
 
Loopt al lang mee inderdaad. Dame van de foto en doet wat op haar profiel staat. Ik heb er een goede ervaring aan overgehouden. Echter is dit al zo'n 4-5 jaar geleden, dus te oud om nog een recensie ervan te schrijven. Op kinky zie ik ook wat recensies.
Zou momenteel wel mijn keuze zijn als ik nu voor privé ontvangst ga in Breda.
 
Erg goede ervaringen mee. Toppertje. Maar dat kun je ook lezen in de review die ik op Kinky.nl geschreven heb. Er staan inmiddels drie reviews. Allen goed.
Zij is perfect voor GFE
 
Waarschijnlijk wel. Ze ontvangt niet altijd op dezelfde plaats maar over het algemeen in een appartementencomplex in één van de buitenwijken. Veel plezier
 
Heb haar ook meerdere malen bezocht vanwege goede ervaring; zeer vriendelijke dame
Ze kan een behoorlijk lange BJ geven
Voordeel (voor mij dan) is dat je ook vaak in begin vd ochtend al terecht kan.

Ontvangt ook afwisselend in Amstelveen en Utrecht
 
Uit pure nieuwsgierigheid het linkje maar eens aangeklikt en de advertentie verschijnt. Min of meer verrassend is dat de standplaats is gewijzigd in Zeddam, in het oosten van het land dus en redelijk dicht bij mijn woonplaats, Helaas geen van de dagen van de week beschikbaar. Nog belast met verhuisperikelen?
 
Gewoon even wachten. Zeis gisterenavond gestopt in Breda dus zal in de loop van de dag wel haar aanwezigheid aangeven. Anders gewoon even een appje.
Volgens mij is er een soort van roulatie-schema met een groep van dames (Amstelveen, Utrecht, Breda, etc)
 
Gewoon even appen naar haar. Misschien is ze vergeten de aanwezigheid aan te passen. Hoewel ze na 3 tot 4 weken in Breda te zijn geweest waarschijnlijk wat rust heeft verdiend :)
 
Gewoon even appen naar haar. Misschien is ze vergeten de aanwezigheid aan te passen. Hoewel ze na 3 tot 4 weken in Breda te zijn geweest waarschijnlijk wat rust heeft verdiend :)
Het is een precies dametje, die vergeet haar profiel niet te wijzigen. Dus zal inderdaad wel een kleine rustpauze zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan