Topic generater? (aka scrape & post?)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GeileGerard

Meubelstuk
Forumpionier
2.574
04/07/21
3.077
31
Is het een idee om zsm (met script of handmatig) gewoon alle advertenties van Kinky te scrapen en een topic over te maken? (waarschijnlijk onder "wie heeft ervaring met" ?

1. Zorgt ervoor dat je hier elke advertentie kan vinden (ad ID)
2. Vermeld hookers.nl ergens in de tekst en je hebt gelijk je SEO op orde (mensen zoeken toch "ad ID hookers.nl" op google als die offline gaat)

idee?
 
Dat is technisch gezien zeker niet onmogelijk, maar het nut ervan is wellicht minder dan je zou denken. Er is een hele massa advertenties op Kinky.nl (en andere gelijkaardige sites) en de dames vernieuwen hun advertenties ook regelmatig of veranderen hun "artiestennaam". Om dat allemaal ordelijk uit elkaar te houden, vergt wel wat werk en waarschijnlijk zal maar een minderheid van de dames ooit een recensie krijgen zodat je met veel "lege" items blijft zitten..
 
Voor mijn gevoel zitten er op Kinky ook nog een hoop fake advertenties. Maar de gedachte achter het voorstel gerardwilwelveel is goed. We zouden bijvoorbeeld van alle bij ons bekende raamdames alvast een topic kunnen aanmaken om die later in te vullen.
 
Ik vind het geen goed idee. Het gaat niet alleen om kwantiteit (heel verleidelijk daaraan te denken in deze pioniersfase) maar ook om kwaliteit.
Een grote bak met mogelijke dames zegt mij niet zoveel.
 
nah..teveel dames met dubbele advertenties,4 namen..en 1 dagsvliegen,of fake advertenties van halve zolen die een paar dagen proberen om je vooruit te laten betalen,.je willen afpersen..
heb je binnen de kortste keren 500 'dames' erop staan
als gewoon wat meer mensen hun ervaring zouden willen delen waren we al veel verder..ipv net als op H enkel lezen of via PM jou aanschrijven
hoe een dame 'echt' is
kan de keren niet meer tellen dat dat gebeurde..dan schreef ik meestal in mijn antwoord
'schrijf JOUW bevinding ook even op het forum'...voor een bepaalde varieteit aan indrukken over iemand..

'ja, is goed man.. ,ga ik doen man, ..bedankt man'

vervolgens ,later...

niks..noppes..nada..

200 berichten in 'wie heeft ervaring met' en 'waar kan ik terecht voor'..
recensies.....0...
 
het idee is dat met een paar 100 topics je wel snel feedback krijgt. Zeker rond de fakers/oplichters.... en dit forum moet nog groeien he? Dus ipv topic aanmaken is het handiger als er puur reactie geschreven kan worden

again... just an idea
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan