Algemeen Trio Chantal en Merel bij Rendez Vous Made 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marcellus

Stamgast
Supporter
Forumpionier
402
03/07/21
843
15
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Donderdag
Trio Chantal en Merel,

Zoals al vaker geschreven doe ik rond mijn verjaardag een Trio, de laatste jaren staat Chantal hier in centraal. Ik heb haar meerdere keren suggesties laten doen welke steeds weer perfect waren. Enkele weken geleden hadden wij het er weer over en zij gaf mij aan dat zij al een hele tijd geen trio met Merel had gehad, en of ik haar al kende. Ik had merel alleen op de site gezien en trok mij altijd al aan, echter was er nooit van gekomen door planning. Aangezien ik haar niet kende (wat geen probleem hoeft te zijn, aangezien ik Chantal vertrouw) heb ik ook toch nog Merel solo geboekt en was verkocht ! En gaf ook aan bij haar dat Chantal een trio wilde.

Aangezien ik vakantie heb had ik vorige week een mail gestuurd naar Marsha voor een dag en tijd voorstel voor deze 2 prachtige dames. En aangezien Chantal en Merel er niet waren afgesproken dat zij er later in de week op terug zou komen. Later in de week kwam het verlossende antwoord met een datum en tijd.

Gisteren stond mijn dag voor het grootste gedeelte in teken van deze afspraak. Lekker uitslapen, daarna even naar het centrum om even koffie te drinken en te lunchen. Ook nog even langs de Rituals voor 2 bonnen en wat extra's voor de dames. Onderweg terug naar huis nog even langs de flappentap om deze leeg te maken 😉. Tegen het einde van de middag ben ik lekker gaan douchen en scheren. Hierna in de auto gestapt en naar Made gereden, aangezien ik de regio ken extra vroeg vanwege de werkzaamheden. Toen ik daar aankwam mocht ik in de woon kamer plaats nemen om nog even te wachten. En Selina kwam ook nog even naar mij toe om mij te feliciteren en te knuffelen. Aangezien het eten wat later kwam dan gepland moest ik nog even wachten aan gezien Chantal en Merel ook nog moesten eten, geen probleem voor mij

Rond 18:15 kwam de dames mij halen en ze zagen er weer super uit ! hierna mijn zuur verdiende geld aan Albert gegeven en toen alles akkoord was mochten bij naar Kamer 8. En kon het feest beginnen. Ik begon eerst even met Merel te zoenen en Chantal maakte het bed op. Na dat het bed was opgemaakt heb ik de dames de Rituals bonnen en geld voor extra's (PZC en Lesbisch) gegeven en kon het feest echt beginnen. Heerlijk om die 2 te zien zoenen en dan steeds een overnemen van de andere. Na dat ik was uit gekleed mocht ik plaats nemen op het midden van het bed en gingen de dames mij heerlijk zoenen alles lekker synchroon en symmetrisch. Om de beurt gingen ze ook naar beneden en naar boven om te zoenen. Na een poosje vroeg ik aan Chantal om in het midden te liggen en mochten wij van Chantal genieten en het tongetje van Merel langs de clit van Chantal zal mij lang bij blijven. Toch wilde ik het verder overnemen en heb ik Chantal klaar gelikt dit terwijl de dames lekker aan het zoenen waren. Dit was ook een heerlijk gezicht en gevoel. Hier na ook nog even rustig bij gekomen en lieten wij de rollen om draaien, Chantal en ik op gericht op Merel. Heerlijk hoe zij beweegt als je met haar bezig gaat. Hierna de grootste verrassing ! Chantal had lekkere abrikozen vlaai geregeld en hebben we lekker elk een stuk vlaai. Nadat deze op was het mijn beurt om verwend te worden. Beide dames pijpte mij en speelde met mij en tegen het einde vroeg Chantal of zij op mijn gezicht mocht zitten om nog lekker gelikt te worden, en aangezien ik op barste stond liet ik Merel mij aftrekken. Na dat ik was gekomen maakte de dames mij en zicht zelf nog even schoon en kwamen ze nog even in mijn armen liggen. Nog even liggen kroelen en zoenen. Hierna was helaas de tijd weer om, tijdens het aankleden nog wat zoenen gekregen van de dames. Hierna weer afscheid genomen in het kleine halletje achter en terug naar huis. De 2 uurtjes waren weer voorbij gevlogen.

Ergens tussen door stelde Chantal een kwartetje met Britt voor als hint voor een volgende keer. Dit klinkt heerlijk en zou dit ook wel willen, maar heb al 1 keer eerder gedaan (Chantal, Britt en Tanja). Dit was prachtig en heerlijk maar denk niet dat ik dit nogmaals doe. In een trio kan je nog een beetje focus houden maar met 3 dames was het een geile chaos (was toen 1 uur trio en het 2e​ uur kwam Tanja er bij). Maar met mij weet je maar nooit....

Terug
Bovenaan Onderaan