Recensie Trio Diana & Karolina, Amstelveen (voorheen Noordwijkerhout) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ilovepussy

Wandelaar
Forumpionier
76
01/07/21
70
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Biseks
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Speciale kleding verzoek
  8. Tussen borsten (russisch)
  9. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/noordwijkerhout/8203183-diana https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/8210607-karolina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik als 50+ nooit gedacht om nog eens een trio te hebben met deze 2 slopers.
Mijn 2e trio met ze in korte tijd.Werkelijk alles is aan bod gekomen.
Ontvangst buiten Noordwijkerhout in een mooi apartement.
Na de douche eerst nog even zitten met de dames,waarna Karolina al snel de handdoek verwijderd terwijl Diana nog even bezig was.Daar zit je dan,op de bank met Diana tegenover je en Karolina, die al lekker aan het slobberen is.Afgewisseld door Diana en ondertussen een heerlijk massage van Karolina.
Verplaatst naar de slaapkamer,waar de een op mijn gezicht komt zitten en de ander in reverse cowgirl tekeer gaat.Daarna de rollen omgekeerd.Op bed door beide dames goed te pakken genoten tot het randje en toen het moment daar was,was het toch even schrikken voor de dames en voor mij. Zo'n hoeveelheid hadden ze en zeker ik niet verwacht en moesten er naderhand toch erg om lachen. Voordat er vragen komen over prijs en tijdsduur ,Karolina kom ik al aantal jaren en is nooit voor een uurtje.Meestal gaan we er ook nog samen even op uit.Link van Karolina is nog niet beschikbaar, zit op verificatie te wachten.
Over Diana, ze is nieuw in nederland en werkelijk een beest in bed.Ik was de gelukkige om haar eerste Hollandse klant te zijn.
Dus heren op zoek naar een trio,deze 2 dames zijn TOP.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/noordwijkerhout/8203183-diana
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Weinig verheffende afspraak op een rare locatie. Twee dames dicht op elkaar gepakt in een huurhuisje, op zich niet heel onhygiënisch, maar wel een bende. Een trio is bijna onvermijdelijk, je zit zo dicht op elkaars lip.
Vond Diana ook niet heel sprankelend, komt hier duidelijk om zsm een berg cash te vergaren en zo min mogelijk kosten te maken. Mooie borsten, dat zeker, en gaandeweg de daad komt ze een beetje los, maar de hemel gaat niet bepaald open op het bed. Licht buikje inderdaad - niet heel hinderlijk - en 'naturel' (geen make-up etc). Flink ruikend naar rook helaas, aanwezig in het hele huis (en dus ook mijn kleren uiteindelijk...).

Geen traumatische ervaring ofzo, maar ik had er heel veel meer van gehoopt cq verwacht.
 
Vanochtend afspraak (gisteren goed afgestemd).
Kort gezegd: voor niks er naar toe gereden . Dames hadden zich verslapen. Na 20 min kreeg ik contact. Vandaag niks meer mogelijk. Lekker voor niks rit gemaakt. Diana klonk erbarmelijk aan de telefoon. Omgaan met je klanten op die manier zegt iets.
 
Vanochtend afspraak (gisteren goed afgestemd).
Kort gezegd: voor niks er naar toe gereden . Dames hadden zich verslapen. Na 20 min kreeg ik contact. Vandaag niks meer mogelijk. Lekker voor niks rit gemaakt. Diana klonk erbarmelijk aan de telefoon. Omgaan met je klanten op die manier zegt iets.
Ik had gisteren via Diana's 'mijnstatus op whatsapp' gezien dat Karolina gisteren jarig was (geweest). Dus ik had ook nog een fles cava meegenomen. Wat een nerd ben ik. Ze zeiden dat het laat was geworden en daarom de verslaappartij en een dikke kater denk ik. Misschien was Gligar er wel bij op het verjaardagsfeest gisteren, lezend hoe bekend hij is met Karolina. -lol-
 
Vandaag ben ik bij deze 2 leuke dames op bezoek geweest in Leidschendam, het was voor mij een 'dream came true '.
Ik had nog nooit een trio gedaan, ik zocht dames die ook niet vies waren van een beetje lesbisch en dat was hier mogelijk gelukkig.
Ondanks dat ik de locatie kende stond ik voor de verkeerde voordeur 🤣, er werd gelukkig niet open gedaan, ik moest een verdieping hoger zijn.
Ik had beide dames nog nooit gezien dus altijd een verrassing wat er achter de voordeur staat, maar foto's kloppen 100%, snel naar de kamer toe, even gedoucht en voor dat ik het wist werd ik door deze meiden staande onder handen genomen.
Daarna na het bed gedirigeerd en dan zie je 2 meiden om de beurt aan je pikkie zuigen en om de beurt komen ze je heerlijk tongzoenen, allerlei posities gedaan, ik werd naar het voeteneinde van het bed gestuurd, karolina kwam met haar ronde kont er tussen en kon ik doggy neuken terwijl ze Diana aan het beffen was, fuck wat een heerlijk uitzicht zeg, het werd zo heet op de kamer dat er een ventilator bij moest komen, heerlijk.

Kort samengevat, dit was een uurtje wat ik nooit meer ga vergeten, echt 2 top meiden die er zelf ook lol in hebben.
Ook nog een leuk gesprekje gehad en er werd ook flink gelachen, meiden waren best openhartig
Beide meiden gaan op vakantie dus haast is geboden voor lezers die door dit verhaaltje geïnspireerd zijn
Vandaag was ik de gelukkigste man op de wereld


 
Heb vanaf dag 1 al getwijfeld aan die recensie van Ilovepussy. Hecht daarentegen wél waarde aan de beoordelingen van Lament, De Chileen en Fistfuck. Wat me opvalt is dat Ilovepussy zich na de eerste de beste negatieve review niks meer van zich heeft laten horen terwijl je dit, afgaande op zijn eerdere bijna Heiligverklaring van beide dames wel zou verwachten :unsure:
 
Heb vanaf dag 1 al getwijfeld aan die recensie van Ilovepussy. Hecht daarentegen wél waarde aan de beoordelingen van Lament, De Chileen en Fistfuck. Wat me opvalt is dat Ilovepussy zich na de eerste de beste negatieve review niks meer van zich heeft laten horen terwijl je dit, afgaande op zijn eerdere bijna Heiligverklaring van beide dames wel zou verwachten :unsure:
Zou niet weten waarom je zou twijfelen. Altijd goede tijden met Karolina gehad,maar in de tussentijd zijn er ontwikkelingen geweest met haar en zuster Monika,dat het voor mij bij beide zusjes niet meer relevant is om over ze te schrijven. Beiden zijn voor mij na alle negativiteit tussen hen en mij een gesloten boek.Maar alle reviews over hen zijn 100% bewaarheid.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Biseks
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/noordwijkerhout/8203183-diana
Totale kosten (in euro)
340
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben vandaag langs geweest bij Diana en Karolina. En een feestje was . 2 mooie vrouwen je zien verwennen en elkaar . Wow . Karolina is iets voller dan de foto's maar ziet er mijn inziens geweldig uit . Diana had ik al eens bezocht dus direct bij binnenkomst heerlijk TZ . Na financiën en opfrissen kon het feest beginnen. Ze begonnen mij beide te zoenen en strelen en mijn pik te verwennen . Die was al snel op oorlogssterkte. Vervolgens ging karolina verder met pijpen en kwam diana met haar heerlijke poes om mij zitten . Mmm smaakt geweldig. Daarna diana doggy genomen terwijl zij Karolina likte en daarna Karolina doggy terwijl zij Diana verwende . Afgemaakt met heerlijke blowjob en handjob. Vervolgens nog gezellig liggen kletsen . Was een heerlijk uurtje . Ik snap eerdere negatieve reviews niet ( al wordt ik verweten te positief te zijn ) maar ik kom zeker terug .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan