Recensie Trio Eveline / Sophia, Enschede (voorheen Maastricht) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

bijout

Wandelaar
Forumpionier
72
16/07/21
11
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Gisteren afspraak gemaakt met Eveline eenmaal op de kamer vroeg ze aan mij of ik zin had in een Trio ik moest 200 euro betalen voor 30 min lekker zij ze two Girls .Om een lang gesprek kort te houden alles wat in de advertentie staat deden ze niets van geen TZ mocht niet vingeren niet kwamen nog niet eens kort bij met hun lichaam Sophia heeft alleen met haar kont om omhoog gezeten als ik die wilde aanraken kroop ze weg regelrecht een ramp . Gewoon verschrikkelijk proberen dat je zo snel mogelijk klaar komt nou ik kreeg hem amper omhoog . Let op de meeste dames zijn zo . op het moment dat ze het geld in handen krijgen turnen ze helemaal om heeft totaal niks met sex te maken . Dus niet alleen de latinas zijn zo maar ook de oostblokkers .
 
Vervolgens zetten ze hun praktijken voorts nu in Enschede ongelooflijk.
Dat moet toch een hele organisatie zijn he . Je komt uit Roemenie en in iedere stad van Nederland ontvang je mannen in een huis of flat of appartement . Ik zou niet weten waar ik heen moest gaan als ik in Roemenie zou zijn .
 
Gisteren afspraak gemaakt met Eveline eenmaal op de kamer vroeg ze aan mij of ik zin had in een Trio ik moest 200 euro betalen voor 30 min lekker zij ze two Girls .Om een lang gesprek kort te houden alles wat in de advertentie staat deden ze niets van geen TZ mocht niet vingeren niet kwamen nog niet eens kort bij met hun lichaam Sophia heeft alleen met haar kont om omhoog gezeten als ik die wilde aanraken kroop ze weg regelrecht een ramp . Gewoon verschrikkelijk proberen dat je zo snel mogelijk klaar komt nou ik kreeg hem amper omhoog . Let op de meeste dames zijn zo . op het moment dat ze het geld in handen krijgen turnen ze helemaal om heeft totaal niks met sex te maken . Dus niet alleen de latinas zijn zo maar ook de oostblokkers .
De meeste Oostblokkers zijn prima hoor. Maar als de dames "new in town" zijn en heel snel ook weer weg dan is dit wel een rode vlag. Waren ze wel echt zo mooi als op de foto's?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan