Recensie Trio Ina en Selena, Hasselt 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
48
27/11/22
19
11
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/blonde-and-brunette-sisters
Totale kosten (in euro)
160
Ik heb vanmiddag een trio met Selena en Inna gedaan en is me bijzonder goed bevallen.

De foto's zijn correct, Selena de jongste "iets" steviger, mini tietjes (vind ik erg geil) en veel tattoo's. Inna slank en een bcup, ook mooi gezicht.

Locatie niet echt discreet. Inna neemt het initiatief maar stuurt Selena goed aan en ze pikt ook goed in. 160€ voor 45minuten met 2 keer komen vind ik zeker aanvaardbaar.

Solo denk ik niet dat ik ze bezoek (Inna minder mijn type, Selena minder initiatief) maar trio is me goed meegevallen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Anders
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/blonde-and-brunette-sisters
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ook bij deze dames langs geweest, mooi prijsje voor t tweetal voor 45 minuten
lokatie was Kaulille, ik geloof dat ze rouleren tussen hasselt/genk/kaulille
De foto's kloppen, en t initiatief komt hoofdzakelijk van ina (blond), ik denk dat Selena geen engels spreekt
dames doen niets met elkaar (adverteren als zussen, dat zullen we maar met n korreltje zout nemen)

tongzoenen afgesproken maar hier waren beide dames bij aankomst niet voor in, kleine afknapper maar had t toch al druk genoeg met al dat lekkers

Begonnen met ina die overal zoende terwijl selena zc pijpte, deed ze goed maar niet te lang en toen t rubbertje er met de mond om
Ina kwam lekker bovenop zitten zodat ik lekker aan haar tepels kon sabbelen, daarna kort na doggy geswitched maar omdat ze redelijk klein van stuk is was mn formaat net iets teveel van t goeie, dus door na missionaris maar met de rem erop ivm formaat, dus toen geswitched en Selena had m wel graag. Een leuk gezichtje en inderdaad heerlijk kleine borsten met n petit lichaam maar dan niet de magere variant (zou ze nog niet volslank noemen, gewoon mooi postuur voor een jonge dame).
Duidelijk meer mijn favoriet, niet met heel veel initiatief, maar een mooi hanteerbaar formaatje dus verschillende standjes gedaan en uit eindelijk diep in missionaris afgerond.

Ergens halverwege wel een keer de vraag gekregen of ik al klaar was, dus volgens mij hadden de dames wel haast (denk ook dat de blonde dame zich een beetje verveelde nadat ik mn favoriet had gevonden), maar gewoon de 45 minuten volgemaakt.

herhalingsgevaar voor mij nog wel eens een 1 op 1 met Selena (de donkere dame)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan