WHEM Trio RVP Made

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Piano man

Wandelaar
69
24/06/22
157
8
Al enige tijd wil ik eens een trio plannen. Omdat ik regelmatig in Made bij RVP kom daar telefonisch geïnformeerd en er werd me geadviseerd om gewoon langs te komen. Dat viel toen tegen: er waren twee dames beschikbaar, genoeg zou je zeggen 😉, maar eentje gaf aan dat nog nooit gedaan te hebben en niet zeker wist of ze het wel wilde. Met de andere dame wel een heerlijk uurtje gehad trouwens. Daarna nog even met de gastvrouwen besproken hoe ik het beste het trio kon plannen: duidelijk antwoord gehad, dag van te voren even bellen met je wensen en we plannen de date voor je in.
Gisteren dat gedaan, maar toch weer het antwoord: morgen gewoon langskomen.
Mijn vraag is: hoe plannen jullie je trio in bij RVP en met wie?

Overigens: ben op zoek naar een lesbisch trio.
 
De dames waarmee ik daar trios heb gedaan zijn er helaas vertrokken... Kan dus geen advies geven over de dames die er nu werken.
Wat destijds wel gold was dat voor trios de 2e dame halve prijs was (of de prijs van de kamer maar 1x werd verrekend, maar het hoe je het bekijkt) Weet niet of dat nog zo is, maar dat was in vergelijking tot andere huizen best een goede deal.
 
Bij een trio is het wel zo prettig als de dames elkaar liggen, dus mijn advies is: vraag aan het einde van een gewone date aan de dame of ze ook trio's doet en met wie dan.

De meeste dames daar doen in principe wel trio's volgens mij (al dan niet lesbisch), maar niet met iedereen. Het is geen vriendinnenclub ofzo.
 
Vanavond was ik in de buurt van RVP en ik dacht gewoon een keer proberen of er twee dames beschikbaar zijn. Toen ik de woonkamer binnen kwam waren er zelfs vier en op de vraag voor een lesbisch trio reageerde Jessica heel spontaan en in overleg met haar Emily meegevraagd. Het was voor mij de eerste keer een trio en het was geweldig hoor!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan